چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸

چه کسی مجوز جدایی 7 بازیکن راه آهن را صادر کرد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه راه آهن اکنون که تیم در لیگ برتر باقی مانده به دنبال این هستند که بدانند چه کسی در نیم فصل اجازه داد 7 بازیکن این تیم جدا شوند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، در تعطیلات نیم فصل بعد از اتفاقاتی که برای مدیریت باشگاه راه آهن پیش آمد و این تیم به قوه قضاییه سپرده شد ناگهان 7 بازیکن از جمع راه آهنی ها جدا شدند. این بازیکنان با مجوزی که از باشگاه گرفتند هر یک به تیم های دیگری پیوستند و این تیم در نیم فصل دوم با مشکلات زیادی روبه رو شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)