سایر منابع:
سایر خبرها
پورحیدری: استقلال یک کمیته فنی واقعی می خواهد
استقلال یک وظیفه است و هر استقلالی که کاری از دستش بربیاید و انجام ندهد، کم لطفی کرده. من یک بار برای استقلال حتی قید تیم ملی را هم زدم. حرف های شاهرخ بیانی و ادعای او مبنی بر خیانت چند بازیکن استقلال، خشم آبی پوشان را در پی داشته است. شاهرخ بازیکن متعصبی بود. داستان جدایی اش از استقلال و حضورش در پرسپولیس هم بر سر مسائل مالی بود. آن زمان (سال 65) ما واقعاً نمی توانستیم پولی به بچه
افشارزاده: هنوز تصمیمی درباره قلعه نویی نگرفته ایم
استقلال برگزاری جلسه امروز هیأت مدیره را قطعی می داند و می گوید: قطعاً جلسه برگزار می شود. محور جلسه هم بیشتر مسائل مالی خواهد بود. او در پاسخ به این سؤال که آیا درباره کادر فنی هم تصمیم گیری می کنید، می گوید: قرار است این موضوع هم در اولویت جلسه باشد و در این باره هم بررسی لازم را انجام دهیم. افشارزاده در پایان درباره شایعه جدایی قلعه نویی از استقلال توضیح می دهد: ما فعلاً درباره کادر فنی تصمیم نهایی را نگرفته ایم. باید با اعضای هیأت مدیره در این باره مشورت کنیم ولی این چیزی که شما گفتید، شایعه ای بیش نیست. ما هنوز درباره آقای قلعه نویی تصمیمی نگرفته ایم. بهرام افشارزاده ...
امروز ؛ خداحافظی استقلال با قلعه نویی
آنها تا شب گذشته منتظر کناره گیری امیر قلعه نویی بودند. اینکه رسماً به هواداران اعلام کند از جمع استقلالی ها جدا می شود تا جای خود را به فرد دیگری بدهد. طی شدن این پروسه همه را به جمله منصور پورحیدری می رساند ؛ اینکه گفته بود وقتی به دنبال مربی می روند که قلعه نویی نخواهد بماند. قرارداد امیر با استقلال به پایان رسیده و او دیگر سرمربی استقلال نیست اما هیأت مدیره همچنان قصد ندارد به حریم نیمکت او
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
قراردادت تمام شد، برو
چه می شود، مدیرعامل و سرمربی می مانند یا نه، گفت: اینها موضوعاتی است که بستگی به خصوصی سازی دارد. اول باید تکلیف مالکیت باشگاه مشخص شود. حرف های افشارزاده در مورد خصوصی سازی و ارتباط آن با ابقا یا خروج اعضای هیأت مدیره استقلال کاملاً منطقی است اما چرا درخصوص قلعه نویی که به رغم دو فصل ناکامی مطلق و پایان قراردادش، اینچنین سخن می گوید، بسیار عجیب است. کنار هم قرار دادن حرف های سرمربی و مدیرعامل استقلال این شائبه را در ذهن متبلور می کند که دست هایی در پشت پرده در تلاش برای حضور مجدد قلعه نویی در استقلال است. امیر قلعه نویی ...
مرد باشید، خودتان در دربی یک کاری کنید
...، دربی را دیدی؟ بله، خیلی به دل نمی نشست اما همین که مساوی اعصاب خردکن نشد، بازهم جای شکرش باقی است. البته امتیاز این بازی به درد کسی نمی خورد و همین مسئله از حساسیت دربی کاسته بود. در مورد دعواهای پس از بازی هم چیزی به گوش تو رسید؟ یک چیز هایی شنیدم. به هر حال دعوا و درگیری هم جزئی از دربی است. تعصب و حساسیت وجود دارد ولی چرا حنیف این بار واکنش نشان داد؟ چرا قبلاً چنین کاری نکرده بود؟ منظورت این است که سوشا مکانی عدد 6 را نباید نشان می داد؟ واقعاً سردرنمی آورم. این کارها برای چیست؟ اصلاً ...
حسادت ضیاءالدین دری به فاطما گل!
عمدی در کار نباشد. فکر می کنم حرف و حدیث ها به این خاطر پیش آمده که ما هراس داریم درباره فاطماگل صحبت کنیم. یعنی بعضی ها اساسا مسئله تاثیرگذاری فاطماگل را انکار می کنند. - اتفاقا مطبوعات و سایت ها و خبرگزاری ها به این سریال می پردازند. روی کیوسک ها پر شده از مجلاتی که عکس های این سریال را چاپ می کنند. چرا هیچ اعتراضی به این مجله ها نمی شود؟ شما تا حالا این مجلات را ندیده اید؟
اگر قلعه نویی می خواهد استقلال را خوار و ذلیل تر از این کند بماند / چرا نام 10 استقلالی خائن را فاش نمی ...
/> * با همه این ها شنیده اید قلعه نویی قصد ماندن در استقلال را دارد؟ - چه انتظاری دارید؟ وقتی یک مربی خودش هیئت مدیره را می چیند باید هم بماند. من در نیم فصل هم گفتم هیئت مدیره ای که توسط سرمربی تیم اداره می شود مشخص است که از او حمایت می کند. وقتی سرمربی استقلال بعد از این همه ناکامی و درست بعد از باخت برابر پرسپولیس می گوید: "باید برای ماندن در فصل آینده خودم تصمیم بگیرم" آن
بحران اسکناس درفوتبال
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 ابهامی به نام تبلیغات محیطی ؛ تاج پاسخگو باشد سازمان لیگ پیش از شروع رقابت های لیگ برتر سنگین ترین قرارداد تبلیغاتی تاریخ فوتبال را بست. آن روزها مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرد قرارداد امضا شده برای تبلیغات محیطی، به ازای دو فصل، 160 میلیارد تومان است ؛ یعنی سالی 80 میلیارد تومان. این قرارداد نویدبخش روزهای خوبی در فوتبال بود اما خیلی زود به بن بست رسید. در جنگ میان صدا و سیما و فدراسیون برای حق پخش تلویزیونی ناگهان تبلیغات محیطی قربانی شد تا سازمان لیگ به دردسر زیادی بیفتد. چک اولیه سازمان لیگ با شرکتی که تبلیغات را متحمل شد، 24 میلیارد تومان بود. سازمان لیگ در ابتدا توانست 14 ...
مهدوی کیا: مربی زیر 14 سال هامبورگ شدم
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 حرف تان درست درآمد؛ دبل پرسپولیس مقابل استقلال! من پیشگو نیستم اما به شما در مصاحبه قبل از دربی ام گفته بودم پرسپولیس در دربی دبل می کند چون پرسپولیس دربی رفت را با برد خاتمه داده بود و از طرفی پرسپولیس، آسیا را هم پیش رو دارد به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس واقعاً میل بیشتری برای پیروزی داشتند. برد در دربی می تواند نتایج ضعیف پرسپولیس را جبران
طالب لو: استقلال به استقلال باخت!
هر 100 نفر 10 نفر که شاید طرفدار X و Y هستند، حرف های بی ربط نوشته بودند ولی در مجموع جو خیلی خوب بود. درباره رابطه تو با کریم بوستانی هم حرف های زیادی مطرح شد. کار کردن با این مربی دروازه بانی سخت بود یا نه؟ مشکلات داخلی استقلال یکی، دو تا نبود. ما هرچه خوردیم از خودی ها خوردیم ولی شما از قول من بنویسید استقلال حریف استقلال نشد (بعد از مکثی کوتاه) یا اینکه استقلال به استقلال باخت
رویاهای امیر علی اکبری این بار روی رینگ مبارزه
می توانی در مسابقه های جهانی آمریکا هم به روی تشک بروی باز قبول نمی کنم چرا که دوست ندارم به کشتی برگردم. *می خواهم پلی برای دیگر ایرانیان باشم من صرفا دنبال پول نیستم چرا که معتقدم اگر یک ورزشکار صرفا به دنبال منافع مالی باشد، راه به جایی نمی برد. من این ورزش را به خاطر این شروع کردم چرا که 16-17 سال در ورزش زحمت کشیدم و باید به اهدافی که دارم برسم. من برای بدنم چندین سال
دل مردم کرد از اول با انقلاب بود
انجام گرفت به همّت برادران بود. من خاطرات زیادی دارم؛ حالا پاوه را آقای ملّاقادر گفتند؛ من یادم است روزی که اوّل بار بعد از قضایای پاوه، رفتیم، هوا هم سرد بود، رفتیم آن منطقه ی بالا [ی شهر] و جوانهایی که آنجا بودند [دیدیم] و رفتیم مسجد ایشان. (2) حقیقتاً مردم در آن منطقه با غربتی که در خانه ی خودشان داشتند، برای نظام جمهوری اسلامی تلاش میکردند و خدمت میکردند و زحمت میکشیدند، یعنی واقعاً
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
تر از آن فرصت استقلالی ها بود! لقب جدیدی از سوی هواداران پرسپولیس به تو داده نشده؟ نه. پیروزی در دربی که پس از آن هشتم شدید، چقدر به دلت چسبید؟ مطمئناً دوست داشتم با پیروزی در دربی، قهرمان شویم اما همین که فصل را با برد در دربی تمام کردیم، کافی است. بازی با الهلال، ایستگاه آخر حضورتان در آسیاست؟ اصلاً. ان شاءا... با حمایت هواداران
کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛اوضاع این طوری باشد می روم
دچار مشکل شده اند. در تمام دنیا بازیکنان بازی می کنند تا پول بگیرند. به نظرم یک فصل تحمل شرایط کافی است. وقتی آرامش نداشته باشی نمی توانی کارت را درست انجام دهی. من خیلی فارسی متوجه نمی شوم اما در چهار، پنج ماه اخیر سر تمرینات متوجه می شدم تمام بازیکنان درباره مشکلات حرف می زنند. * از کادر فنی استقلال بارها انتقاد شد که مسبب شکست های تیم است. وقتی تیم شکست می خورد از دروازه بان
بهروان پرده از رازهای تبریز برداشت
پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : به گزارش بویرنیوز ، بهروان درباره اتفاقات این دیدار که منجر به از دست دادن جام توسط تراکتوری ها شد صحبت کرد که در ادامه می خوانید. وی درباره اتفاقات هفته آخر لیگ گفت: در برپایی و اجرای این لیگ خیلی ها زحمت کشیدند. برنامه ریزی زیادی از سوی مدیران، تیم ها و بازیکنان انجام شد و خیلی ها مخصوصا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زحمت کشیدند
ایران را باید دید:کمپینی با 27 میلیون مخاطب
باید دید گفت وگو کرده است. چرا به این فکر افتادی تا این کمپین را تشکیل بدهی؟ من زمانی که در خارج از کشور تحصیل می کردم به این فکر افتادم. آنجا که بودم بین همکاران من تفکر مناسبی درباره ایران وجود نداشت. حتی فکر می کردند که ما با شتر حرکت می کنیم. بی احترامی های زیادی به پاسپورت ما می کردند این در صورتی است که هزاران سال قبل از اینکه کشورهای دیگر باشند ایران بوده است. من همیشه دوست
انصاریفرد:اراده ای برای واگذاری این دو تیم نیست
کاری برای ارتباط درست با هوادار انجام نمی شود. وی در رابطه با بازی دربی گفت: متاسفانه سال هاست که می شنویم این دو تیم در لیگ نتیجه نگیرند اما بازی دربی را ببرند دیگر تمام است، این صحبت ها تلقین بعضی از مسئولین است، این نمی شود که تیم هشتم بشود و به تیم های پایین جدولی ببازد بعد بیاید دربی را ببرد و بعد هم بگوییم که همه چیز حل شده است. چه کسی گفته که دربی از کل فصل مهمتر است؟ مردم
ابهام در پرونده مرگ دردناک جوان پاکدشتی
شبانه را قبول دارم اما لواط نکرده ام. شب حادثه محسن - متهم فراری پرونده – به من زنگ زد و گفت به سعید زنگ بزنم تا با هم به بیابان برویم. اما قبل از اینکه من زنگ بزنم، خود سعید زنگ زد و قرار گذاشت. بهزاد را ترک موتورم سوار کردم و دنبال سعید رفتم. سر کوچه سوارش کردم. رفتیم به بیابان های اطراف پاکدشت. محسن گفته بود که سعید اینکاره است اما او نمی دانست که ما پنج نفر هستیم. سامان
محسن چاوشی: از کنسرت بدم می آید
دیگر رفتم. ژاک برل و... گوش دادم اما قانع نشدم. هنوز هم موسیقی سنتی ایرانی گوش می دهید و دوست دارید؟ دوست دارم و فقط شجریان گوش می کنم. البته خوب شد که اتودهای شما یواشکی پخش شد، چراکه یکی کشف شد. نه خیلی طول کشید تا خودم را کناری بکشم و بگویم کس دیگری هستم و با او فرق دارم. بله چرا که مخاطبان هم قبول نمی کنند چون کپی شدن آرزوی خیلی هاست.
توصیه آیت الله بهجت(ره) برای ادای قرض
ما تدریس می کردند. در آن ایام آیت الله بهجت چه طور شخصیتی بودند؟ ببینید آن موقع وضعیت آقا طوری نبود که حتی خواص آنطوری که باید ایشان را بشناسند، چون واقعا ویژگی های شخصیتی ایشان آن دوران معلوم نبود.یعنی کسی ایشان را درست و حسابی نمی شناخت. در آن مقطع من حدود 6 ماه برای درس و بحث خدمت ایشان می رسیدم و گاهی اوقات که می رفتم کاملا تنها بودم و اکنون من تحسّر دارم و واحسرتا می
برخی وزرا جای دفاع باقی نگذاشته اند
هم سیاسی نیست. من به عنوان یک هوادار دولت قبول دارم قسمت زیادی از فشارهایی که وارد می شود سیاسی و جناحی است. اما همه فشارها اینگونه نیستند. برخی وزرا واقعا جای دفاع باقی نگذاشته اند. الان برخی طرح های استیضاح بیش از یک سال است که تهیه شده اند و فقط تا اینجا هیات رییسه جلوی آنها را گرفته و اعلام وصول نمی کند. درباره همین استیضاح ها هم نظراتی مطرح است؛ از جمله اینکه می گویند مجلس می خواهد
نیم روز در شبستان (+عکس)
را بر می دارد و تورقی می کند و بعد هم اشاره می کند به دیگر آثارِ آستین: اینها ترجمه نشده بود! درست است؟! پرسشی که با تاییدِ مدیرِ انتشارات همراه می شود. بخش علومِ اجتماعی و سیاسی هم از نخِ نگاه آقا دور نمی ماند، گویا به دنبال یافتن نکته ای هستند: - این ترجمه ها را خودتان پیشنهاد می دهید یا مترجم؟ - عموماً از طرف خودمان است ولی بعضاً مترجم ها هم پیش نهاد می دهند.
گل محمدی: دوست دارم ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان ایرانی وجود داشته باشد
دارند برای بازی فینال جام حذفی به ورزشگاه بیایند و تیم شما را مقابل نفت تشویق کنند، اظهار داشت: قدم آنها روی چشم. خیلی خوشحال می شوم اگر آنها در روز بازی با نفت در ورزشگاه حضور پیدا کنند چون هواداران پرسپولیس را از ته قلب دوست دارم و اگر این اتفاق بیفتد، ممنون آنها هستم. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا بالاخره فصل آینده هم در ذوب آهن می مانید، گفت: من برای ادامه
قدوسی درباره طرح سه فوریتی توقف مذاکرات: لاریجانی با اصل حرکت موافق بود
خواستیم مذاکره کنندگان در یک فضای امن و بدون تهدید به مذاکره ادامه دهند. زمان تیم مذاکره کننده قبلی هم مدام گفته می شد گزینه نظامی روی میز است، ولی کسی حرف از توقف مذاکرات نمی زد. چطور الان که این تهدیدها از سوی مقام های عالی رتبه دولت آمریکا صورت نمی گیرد و چند نماینده کنگره تهدید می کنند، بحث توقف مذاکرات را مطرح کردید؟ الان تهدیدات 10 برابر بیشتر شده است. خواهشم این است هرچه
مدیر شبکه سه: چرا در حاشیه را تمام کردیم/ تا پایان سال کل تولیدات تلویزیون اچ دی خواهد شد
پرمخاطب این برنامه به سوژه و مهمان برمی گشت؛ مثلا اگر یک مهمان معروف با حرف های خاص در برنامه وجود داشت برنامه آن شب پرمخاطب بود. البته یکی دو جلسه هم تقارن با بازی ها و مناسبت ها شد و در این فاصله بازخوردی در چرایی این برنامه یا حذف آن نداشتیم که واقعا بگوییم مخاطب به خاطر این برنامه اهداف یا زاویه خاصی دارد. در نتیجه تصمیم گرفتیم در باز تعریف این برنامه برای سال 94 براساس پلان مشخص و قابل نظارت بهتر
عزل فرماندار بخاطر حمایت از علی مطهری؟
، اولویت اولمان باشد. اگر خاطرتان باشد در آذرماه سال گذشته حادثه ای در جهرم رخ داد که خبرساز شد. بحث چاقوکشی بر روی زنان؟ بله. یک چاقوزن سریالی به زنان جهرم حمله کرده بود که این موضوع درست پس از حادثه اسیدپاشی اصفهان رخ داده بود اما ما توانستیم با همکاری دوستان قوه قضائیه و بسیج و سپاه این بحث را در عرض چند ساعت برطرف و یک غائله بزرگ را لغو کنیم. در همین راستا هم استاندار، رئیس
برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم
همه اینجا هستیم تا در نهایت حاصل کار ما خوشحالی هواداران باشد. وی درباره اینکه به نظر می رسید از هفته های قبل برنامه ریزی کرده بود، ادامه داد: من اصلا اهل نقشه کشیدن نیستم و در نهایت این خدا است که شما را جریمه می کند یا پاداش می دهد. متاسفانه ما برای بازی در تبریز با بهترین نفراتی که می توانستیم در اختیار داشته باشیم به میدان رفتیم و پس از آن برای بازی با استقلال برنامه ریزی کردیم و
آقای قلعه نوعی گناه شما قابل بخشش نیست!!
هنوز چند دقیقه ای از به صدا در آمدن سوت پایان آخرین بازی نگذشته بود که کادر فنی باشگاه به یادشون افتاد که بعد گذشت سی هفته افشاگری کنند ! اینکه در این فصل ده بازیکن کم کاری کردند ، در بازی آخر بیگ زاده به دستور مربی گوش نداده و داخل زمین نرفته و از این قبیل صحبت ها . بعد از شنیدن صحبت های آقایان کادر فنی چند سوال در ذهنمان به وجود آمد. 1- دوستان زمانی که متوجه شدند که تعدادی از
فرکی: اتفاقات تبریز به ما مربوط نمی شود
در کنار هم بحث و تبادل نظر کنند و هم اینکه همه مربیان را در این کلاس ها می بینیم . سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا درست است مربیان برای برگزاری این کلاس ها به فدراسیون پول بدهند، یادآور شد: فدراسیون نخواسته به کسی پول بدهد و من شخصا با میل خودم این کار را انجام دادم به هر حال دل بخواهی است و هر مربی که دوست داشته باشد برای برگزاری هر چه بیشتر کلاس ها مبلغی به فدراسیون فوتبال می