دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبر خودرو ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹

رانندگان ناوگان دیزلی تا پایان اردیبهشت فرصت دارند

به گزارش خبرخودرو ، مدیرکل دفتر هماهنگی حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارائه سوخت ناوگان حمل و نقل مسافری و باری درون شهری از ابتدای خرداد بر اساس عملکرد خبر داد. امیر جعفرپور گفت: آخرین مهلت برای مراجعه ناوگان دیزلی به شهرداری ها برای ثبت نام و ساماندهی، پایان اردیبهشت است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط