پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۸

سنگ بنای رقابتی شدن بازار تامین تلفن ثابت در هرمزگان نهاده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر امروز در جلسه ای با حضور مهدی عسکری زاده مدیر ارشد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در استان هرمزگان و نخجوانی مدیرعامل شرکت شاتل، اولین توافق نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، شرکت شاتل و شرکت شهرک های صنعتی این استان به امضاء طرفین رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)