درآورد و از دولت عربستان اجرای اشد مجازات را برای آن دو مامور درخواست کرد. سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان نیز پس از آن اعلام کرد: نهادهای ذی ربط عربستان طبق قانون مسئول هستند تا متهمان این حادثه را به اشد مجازات برسانند و تمام اقشار جامعه مسلمان عربستان نیز چنین جنایات شنیعی را محکوم می کنند. حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی و امور ایرانیان وزارت خارجه با اشاره به حضور
تانکردار پس از تصادف با گاردریل رمپ خروجی میدان معلم به سمت بزرگراه آوینی و منحرف شدن به لاین کناری و ورودی به میدان معلم، پس از تصادف با پژو روآ و تصادف با دیوار حاشیه جاده در پیاده رو متوقف شد، خوشبختانه سرنشینان هر دو خودرو سالم از خودروها خارج شده بودند و فقط تاکسی دچار نشت بنزین شده بودند، آتش نشانان با قطع برق پژو و رفع نشت بنزین اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند، خودروهای تصادفی با جرثقیل
به گزارش پارسینه ، نشت گاز شهری باعث مسمومیت بانوی 27 ساله ای شد که با هوشیاری همسایگان و کمک آتش نشانان از مرگ نجات یافت. به دنبال اعلام استشمام بوی گاز شهری توسط همسایگان یک منزل مسکونی در نیمه شب گذشته، آتش نشانان با حضور در محل حادثه که ساختمانی دو طبقه واقع در بلوار ابوذر تهران بود، بسرعت شیر اصلی را بسته و با باز کردن درهای ورودی وارد ساختمان شدند. آنان پس از ورود به داخل یکی از
ایجاد کردند که به جرات می توان گفت دیگر صورت مسئله این نیست که فساد، رانت، اختلاس و.... به صورت موردی اتفاق افتاده است، بلکه باید صورت مسئله را این گونه باز تعریف کرد که با یک تخلف سازمان یافته مواجهیم. در شرایطی که به دلیل برخی ناکارآمدی ها و ماجراجویی ها کشور دچار تحریم و فشار خارجی شده بود، در داخل نیز گویا یک عزم و اراده جدی از سوی برخی جریان های متکی به دولت قبل برای حراج اموال عمومی
محیط زیست سالم مخالفت کرده است؟ و توضیح ندادند که چرا مانند اشاعره در ماجرای مورد اشاره استاد مطهری سعی دارند در تاریکی دست به کلاهبرداری بزنند؟! از قضا، این پرسش زیبنده منتقدان است که از طیف یاد شده بپرسند؛ چرا با احاطه رئیس جمهور محترم و حاشیه سازی های پی در پی مانع از خدمت رسانی دولت در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و از جمله محیط زیست می شوید؟! و چرا باید معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان