چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته

سیاست های اشتباه دولت قبل عامل تضعیف خصوصی سازی

اقتصاد اقتصاد کلان - نماینده مردم آمل در مجلس گفت: خصوصی سازی دولت های قبلی انتقال مالکیت از یک بخش دولت به بخش دیگر بود. اقتصاد اقتصاد کلان - نماینده مردم آمل در مجلس گفت: خصوصی سازی دولت های قبلی انتقال مالکیت از یک بخش دولت به بخش دیگر بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شادا عزت الله یوسفیان ملا سیاست های اشتباه دولت نهم و دهم را موجب تضعیف شدن بخش خصوصی دانست و افزود: اگر روند دولت قبلی ادامه پیدا می کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)