سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۰

فکری: هدف مان دور شدن از منطقه خطر است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که تمام هدف ما دور شدن از منطقه خطر است، گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم تیم را از انتهای جدول و نزدیک بودن به تیم های سقوط کننده جدا کنیم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری در خصوص تساوی تیم نفت مسجدسلیمان برابر مس رفسنجان در لیگ یک کشور، اظهار کرد: با توجه به این که یکی دو روز در کنار بازیکنان بودم و شناخت کافی نسبت به تیم نداشتم، تلاش مان این بود که با صحبت با بازیکنان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)