سایر منابع:
سایر خبرها
کشمکش بزرگ استقلال و روزبه چشمی؛ می ماند یا نه؟
بخواهد به تیم دیگری برود باید در 5 بازی ابتدایی حضورش در میادین به صورت 10 دقیقه 10 دقیقه وارد میادین شود تا رفته رفته به شرایط مسابقه برگردد در حالی که مسوولان باشگاه استقلال مصرانه روی این موضوع تأکید دارند که چشمی نمی تواند از این باشگاه جدا شود، مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرد که هافبک استقلال بعد از دیدار این تیم مقابل السد قطر از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. مدیر برنامه روزبه
خسرو حیدری: پرسپولیسی ها همیشه کری می خوانند/ جواب سرخ پوشان را در زمین می دهیم
چند ساله 4 برد متوالی که مقابل پرسپولیس بدست آوردیم خوشحال کننده ترین اتفاق بوده است. حیدری عنوان کرد: دربی همواره استرس زا است اما هم می تواند این استرس مثبت باشد و هم منفی. معمولا بازیکنان باتجربه استرس مثبت دارند و باید این را به جوانان هم منتقل کنند. ما هم با جوانان خوبی که داریم می توانیم بازی خوبی را در دربی نشان دهیم. هافبک استقلال افزود: من با سید جلال حسینی بیشترین
بگو بخند منصوریان با بازیکنان پرسپولیس
ورزش سه: سرمربی استقلال خوش و بش گرمی با بازیکنان پرسپولیس داشت. علیرضا منصوریان در ابتدای نشست صمیمانه اعضای تیم های استقلال و پرسپولیس که هم اکنون درحال برگزاری است، با برانکو ایوانکوویچ و مدیران عامل هر دو باشگاه گفت وگو داشت و پس از آن به صحبت با شاگردان اش پرداخت. سرمربی استقلال که هنوز در شادی پیروزی شب گذشته برابر السد قطر به سر می برد در این نشست برای لحظاتی به جمع بازیکنان پرسپولیس رفت و با محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی صحبت صمیمانه ای داشت.
پرسپولیسی ها از برد دیروز استقلال خوشحال شدند
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره پیروزی استقلال مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به استقلالی ها و مردم ایران تبریک می گویم. همه پرسپولیسی ها از برد استقلال خوشحال شدند. این برد می تواند در رنکینگ فوتبال باشگاه ایران در آسیا هم تأثیرگذار باشد و باعث شود هر 4 نماینده ایران بتوانند هر ساله در جام
حسینی: پرسپولیس را یک بر صفر شکست می دهیم/ با رحمتی رفیق هستم
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری فارس، سید حسین حسینی در گفت و گویی در جمع خبرنگاران درباره دیدار روز گذشته استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و خوشحالم که توانستیم مقابل السد پیروز شویم و هوادارانمان که برای مان سنگ تمام گذاشتند، خوشحال کنیم. وی درباره دیدار دربی گفت: دربی همیشه حساس بوده است، ما پس از برد مقابل السد انگیزه بالایی بدست آوردیم و
گزارش؛ سفر به پامپلونا، آغازی بر فوریه دشوار رئال مادرید
کواره – رئال مادرید پس از وقفه ای تقریبا طولانی مدت و پس از لغو بازی هفته گذشته خود مقابل سلتاویگو، از روز شنبه و بازی مقابل اوساسونا، برای پشت سر گذاشتن فوریه ای بسیار دشوار استارت خواهد زد. به گزارش marca ، شاگردان زیدان که در اولین بازی خود در ماه فوریه باید در بالایدوس به مصاف سلتاویگو می رفتند، با لغو این بازی به دلیل شرایط بد آب و هوایی که خساراتی را نیز به ورزشگاه سلتاویگو وارد
95 درصد پاس سالم در جدال با لیزر اندازها ضرر 6 میلیاردی ژاوی هرناندس در تهران
www.varzesh3.com (link) http://www.varzesh3.com/news/1394082/%D8%B6%D8%B1%D8%B1-6-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%DA%98%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 برای فوتبالدوستان ایرانی رویارویی استقلال برابر السد قطر به واسطه حضور ژاوی جذابیت صد چندان داشت. به گزارش “ورزش سه
احمدی نژاد استقلالی است؟
به گزارش سلام خبر و به نقل از نامه نیوز، یکی از اتفاقات جالب بعد از پیروزی استقلال مقابل السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پیامی است که عبدالرضا داوری منتشر کرده است. مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند که از نزدیکان احمدی نژاد محسوب می شود با انتشار عکسی از رئیس جمهوری سابق در کنار فرهاد مجیدی، پیروزی استقلال را به وی تبریک گفته است. پیش از این اخبار گوناگونی از علاقه احمدی نژاد به استقلال منتشر شده بود و حرکت اخیر داوری نشان می دهد اخبار قبلی صحت داشته اند.
در بازی با السد دستم پاره شد اما تا آخر بازی کردم / امروز بخیه زدم
اتفاقی نیفتاد. مهاجم استقلال در مورد میزان مصدومیتش هم گفت: خدا را شکر امروز دستم را بخیه کردم و هیچ مشکلی برای بازی دربی ندارم. وی در مورد بازی دربی گفت: شک نکنید با تمام قدرت روز یک شنبه پا به دربی خواهیم گذاشت. البته بازی مقابل السد که 120 دقیقه طول کشید با حضور هواداران به نتیجه خوبی به پایان رسید و روحیه ما دو چندان شد. 4، 5 بازی است که به فاصله 4 روز بازی می کنیم و فشار
کمالوند: عملکرد ما خوب که نه، عالی است/ به خاطر کارهای حرفه ای از تبریز نمی روم
بریم یا نه. ما فقط به آرامش فکر می کنیم. ما شرایط خوبی داریم. به بچه ها هم گفتم که باید با ارائه یک بازی خوب، به دنبال برد باشیم. هفته گذشته هم تنها سه دقیقه تا سه امتیاز فاصله داشتیم و طلسم امتیاز نگرفتن تیم های تبریزی در مشهد را شکستیم که این ها نشانه خوبی است. ما مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم. بر اساس بودجه ای که باشگاه اختصاص داده، خواسته های اول فصل به دست آمده و به همین خاطر از همه عوامل
عبدالهی:حمایت هواداران باعث بالا رفتن انگیزه جوانان تیم شد/امیدوارم ما برنده دربی باشیم
به گزارش پیک نکا ، نصرالله عبدالهی درباره پیروزی استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت:در ابتدا این برد شیرین و صعود استقلال به مرحله گروهی را به هواداران ،پیشکسوتان و ملت ایران تبریک می گویم .همچنین تشکر ویژه ای از هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند دارم چرا که حضور آنها باعث شد روحیه بازیکنان جوان تیم ما بالا برود وی ادامه داد:به طور حتم اگر ما در بازی های آینده نیز از حمایت ویژه
بیرانوند : شهرآورد بازی سختی است/ هدف سرخپوشان کسب سه امتیاز این دیدار است
ایران آنلاین /علیرضا بیرانوند در حاشیه نشست صمیمی بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس که به میزبانی همراه اول برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرآورد بازی سختی است؛ با وجودی که با بیشتر بازیکنان استقلال دوست هستم، ولی هدف سرخپوشان کسب سه امتیاز این دیدار است. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ادامه داد: نباید استقلال را دست کم بگیریم زیرا آنها پس از برد برابر السد قطر در پلی آف جام باشگاه
بسته خبری ورزشی ایسنا – 20 بهمن ماه 1395
قهرمان لیگ را بشکند. حسینی: قرار نیست 2-4 تکرار شود/ خود طاهری درخواست جلسه با بازیکنان را داشت کاپیتان پرسپولیس می گوید با توجه به نتایج خوب استقلال در چند هفته اخیر، روز سختی را مقابل این تیم دارند. منصوریان خطاب به استقلالی ها: از فکر السد خارج شوید/ روی داربی تمرکز کنید در حاشیه تمرین ریکاوری استقلالی ها بعد از پیروزی برابر السد قطر سرمربی این تیم از بازیکنانش
برانکو: دربی سختی در پیش داریم
کرده است. سروش رفیعی هم برای گرفتن عکس از کمرش به دکتر رفت. در دیدار با تراکتورسازی کمرش ضربه خورد که از آن ناحیه احساس درد می کند. وی در مورد اینکه استقلال قصد دارد بازیکنان پرسپولیس را ببندد، عنوان کرد: قبل از هر چیز برای انجام این کار نیاز به راهکار دارند، باید ببینیم در بازی چه می کنند؟ استقلال دیروز شایسته کسب پیروزی بود و نشان داد که از السد بهتر است. در دربی های زیادی
اظهارات آبی پوشان در آستانه شهرآورد پایتخت
هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی 120 دقیقه ای تیمش برابر السد قطر در مرحله پلی آف جام باشگاه های آسیا گفت: خستگی این دیدار تا حدودی می تواند بر عملکرد آبی پوشان در دیدار با پرسپولیس تاثیر بگذارد. امید ابراهیمی در حاشیه نشست دوستانه بازیکنان پرسپولیس و استقلال به میزبانی همراه اول گفت: نمی توان نتیجه شهرآورد را پیش بینی کرد. وی با اشاره به ناهماهنگی های این تیم در
عکس/قیافه رحمتی قبل از دربی
مرصادنیوز: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برد مقابل السد قطر از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رأس ساعت 12 چهارشنبه بیستم بهمن در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
رفیعی: استرسی برای شهرآورد ندارم/ ابراز امیدواری امیری برای پیروزی بر استقلال
ابراز امیدواری برای برتری سرخپوشان در دیدار شهرآورد گفت: شهرآورد همواره حساس بوده و همه این دیدار را دیداری خاص می دانند؛ هر تیمی بیشتر تلاش کند، می تواند برنده باشد و امیدوار هستم برنده شهرآورد هشتاد و چهارم باشیم. هشتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت روز یکشنبه 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران و در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد شد. ‘برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش
صعود به جایگاه سومداماش گیلان مقابل بادران تهران به پیروزی رسید
رشت رویایی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، برابر بادران نوین تهران به برتری رسید. به گزارش ایرنا در این مسابقه که عصر چهارشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک بازی برتر ، با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال بادران نوین تهران به برتری دست یابد. این مسابقه از هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور
عکس/قیافه رحمتی قبل از دربی
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برد مقابل السد قطر از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رأس ساعت 12 چهارشنبه بیستم بهمن در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
برانکو و منصوریان فعلا رفیق هستند
ورزش سه: به همت اسپانسر استقلال و پرسپولیس اعضای این تیم ها چهار شب قبل از دیدار حساس مقابل هم در نشستی صمیمانه حضور یافتند. برانکو ایوانکوویچ که همراه پرسپولیس نتایج درخشانی کسب کرده و قاطعانه صدرنشین لیگ برتر است، تیم اش در آمادگی بالایی برای دیدار روز یکشنبه هفته آینده برابر استقلال تهران به سر می برد و مربی کروات سرخ پوشان امیدوار است همانند مسابقه دور برگشت سال گذشته که استقلال را 4 بر 2
فرکی: خوشحالم از اینکه تعداد تیم های تبریزی در لیگ برتر زیاد است/ چند برابر بازیکن خارجی باکیفیت، نفرات ...
باشیم. امیدواریم در پایان فصل رتبه ای یک رقمی کسب کنیم. فرکی در مورد ممنوع الفعالیت بودن تیم های استقلال و تراکتورسازی از حضور در نقل وانتقالات، گفت: اولین حواشی برای استقلال و بعد برای تراکتورسازی بود. ابتدا باید صعود استقلال به لیگ قهرمانان آسیا را تبریک بگویم. امیدوارم اتفاقاتی رخ ندهد که کسی از یک تیم ایرانی شکایت کند و علیه تیم های ایرانی حکمی صادر شود. از اینکه این اتفاقات برای
خبر خوش زمانی برای استقلال در آستانه دربی
فارس نوشت: حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیروزی استقلال مقابل السد قطر، اظهار داشت: مطمئنم خداوند لطفش را به مجموعه استقلال نشان داده و خدا را شکر که تیم توانست از سد بزرگ نماینده قطر عبور کند. وی افزود: به شخصه انتظار نداشتم استقلال چنین بازی خوبی انجام بدهد، ولی واقعاً وقتی عملکرد تیم را در زمین دیدم، متوجه شدم که بچه ها فوق العاده با تعصب بازی می کنند.
ابراهیمی:در طول 90 دقیقه می توانستیم السد را شکست دهیم/ شرایط استقلال روز به روز بهتر می شود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، امید ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تا لحظه آخر برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم و امیدوارم هر چیزی که خیر است در پایان برای استقلال رخ دهد. اعتماد به نفس جوانان تیم نسبت به گذشته بیشتر شده است. وی درباره خستگی بازی روز گذشته استقلال مقابل السد افزود: به طور حتم تاثیر زیادی روی
جوسازی یک سایت اماراتی علیه هواداران ایرانی
فارس نوشت: ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا شب گذشته به همراه السد قطر مقابل استقلال در ضربات پنالتی شکست خورد.این بازیکن هنگام خروج از رختکن با حمایت مسئولان برگزاری بازی و با حالت اسکورت از استادیوم خارج شد و خبرنگاران مستقر در ورزشگاه نتوانستند گفت و گویی را با این بازیکن سرشناس انجام دهند اما در این میان یک سایت اماراتی مصاحبه ای را به نقل از ژاوی منتشر کرده که وی مدعی شده از شعارهایی که
ستاره ی بازی استقلال-السد چه کسی بود؟
به گزارش ایلنا، استقلال در شرایطی موفق به حذف السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد که تیم قطری به طور متوسط 3 گل در هر بازی به ثمر رسانده بود و کمترین گل را در لیگ ستارگان قطر دریافت داشته بود. سوالی که مطرح می شود این است که بهترین بازیکن استقلال در این بازی که بود؟ برای جواب دادن به این سوال بهتر است که عملکرد بازیکنان استقلال را نفر به نفر بررسی کنیم: - مهدی رحمتی : رحمتی
بازیکنان ما انگیزه بیشتری برای بردن دربی دارند
سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، حسن زمانی درباره برتری استقلال مقابل السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: یقین داشتم استقلال برنده خواهد شد و به همین خاطر ریکلس در حال تماشای بازی بودم! من برای تماشای بازی به ورزشگاه رفتم، اما به علت ازدحام جمعیت نتوانستم وارد ورزشگاه شوم و به منزل بازگشتم. فکر می کنم حداقل 30
حضور مدیربرنامه بازیکن ملی پوش و غیبت 4بازیکن در تمرین استقلال
. * یک هوادار تیم استقلال با پرچمی که روی آن جمله یاشاسین استقلال نوشته شده بود به محل تمرین آبی پوشان آمده بود. * برخی از بازیکنان تیم استقلال که شب گذشته در ترکیب این تیم مقابل السد بازی کردند برای انجام ریکاوری و دویدن بر روی تردمیل به هتل المپیک رفتند. * علی قربانی با دستان بانداژ شده و لباس شخصی در محل تمرین حاضر شده بود و بعد از صحبت با کادرفنی آبی پوشان محل
حسینی: قرار نیست 2-4 تکرار شود/ خود طاهری درخواست جلسه با بازیکنان را داشت
درباره جلسه روز گذشته بازیکنان این تیم با طاهری سرپرست باشگاه گفت: خود طاهری درخواست داشت که با بازیکنان صحبت کند و در این جلسه درباره تمام مسائل صحبت کردیم. او در ادامه درباره دیدار روز گذشته استقلال مقابل السد که با پیروزی آبی های پایتخت به پایان رسید، خاطرنشان کرد: استقلال خیلی تلاش کرد. استقلال، همیشه استقلال است و می دانیم بازی سختی مقابل آن ها داریم. آن ها در چند هفته اخیر نتایج
بازی با استقلال نقره داغ شدن السد را به تاخیر انداخت
به گزارش وانانیوز ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر به خاطر بازی السد با استقلال آراء انضباطی را به بعد از این بازی موکول کرده بود. در این راستا لحظاتی پیش آراء انضباطی خود را منتشر کرد که السدی ها با محرومیت و جریمه های سنگین مواجه شدند. ابتدا حامد اسماعیل، بازیکن السد به خاطر مصاحبه تندی که بعد از بازی با الشحانیه در هفته گذشته انجام داده بود تا اطلاع ثانویه از شرکت در هر بازی
استقلال نشان داد فوتبال ما خیلی جلوتر از عرب هااست
به گزارش تیترشهر : مهدی امیرآبادی درباره پیروزی استقلال مقابل السد و صعود این تیم به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر استقلال مسیر خودش را پیدا کرده و حمایت ها از علی رضا منصوریان بالاخره جواب داد. همه استقلالی ها منصوریان را دوست دارند، چون او سمبل باشگاه استقلال است. بازیکنان استقلال دیروز عملکرد خیلی خوبی داشتند. شب قبل از مسابقه هم که برای لحظاتی با آنها صحبت