چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۹

آقایی:مگر پرسپولیس به قشقایی نباخت؟/تراکتور شب بازی باخت

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما در روز بازی با ماشین سازی به پرسپولیس باخت. سعید آقایی در گفت وگو با کاپ ،درباره شکست تلخ تراکتورسازی برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما در آن بازی یاران اصلی مان را نداشتیم. شب بازی امید و احمد و آقا هاشم را از دست دادیم. همانجا از نظر روحی بهم ریختیم. چند بازیکن مصدوم ما با وجود درد به میدان رفتند. شهرام ، محمد ایران و هادی محمدی در شرایطی بازی کردند که به دلیل مصدومیت روی فرم نبودند. با این حال به نظر من قسمت بود که آن اتفاقات بیفتد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)