سایر منابع:
سایر خبرها
پاسخ بنگر به ژنرال: پشت بازیکنش قایم نشو!
بنگر در بازی مقابل پرسپولیس عصبانی است و تلویحا او را به کم کاری متهم کرده است. بنگر هم بعد از نشست خبری قلعه نویی در پستی اینستاگرامی پاسخی کنایه آمیز به او داد و از سرمربی ذوب آهن تمجید کرد! او نوشت: دم بچه ها گرم و مبارک طرفدارای فهیم تراکتور. انشاله روزهای بهتر تو راه است. حق مردم فهیم آذربایجان بالاتر این هاست و قطعا خدا به این تیم کمک می کند. این رو هم بگویم که مجتبی حسینی خیلی مرد
کنایه سنگین بنگر به قلعه نویی: حسینی خیلی مرد است که باختش را گردن بازیکن نمی اندازد
به هواداران تراکتورسازی از مجتبی حسینی که بعد از بازی شکست تیمش را به گردن گرفت تمجید کرد و نوشت: مجتبی حسینی خیلی مرده چون باخت سنگین ذوب آهن رو گردن بازیکن ننداخت. دمش گرم که مثل مرد پشت بازیکنا و تیمش بود نه اینکه پشت بازیکن قایم شه. آدمها خودشون رو تو شرایط سخت نشون میدن و گرنه تو شرایط خوب همه لوطی و خوش اخلاق و عالی ان... قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن اعلام کرد شکست برابر پرسپولیس تاوان بازی دادن به بنگر بوده است.
کنایه تند محسن بنگر به امیر قلعه نویی+عکس
به گزارش" 11نیوز "؛ محسن بنگر مدافع تراکتورسازی پس از دیدار با پرسپولیس در رختکن با امیر قلعه نویی درگیر و از این تیم کنار گذاشته شد. او که از سوی سرمربی تراکتورسازی متهم به کم کاری شده بود در رختکن این تیم با قلعه نویی جر و بحث کرد (اینجا بخوانید) و پس از آن از حضور در تمرینات منع شده است. حال او امروز پس از پیروزی پرگل تراکتورسازان برابر ذوب آهن در پستی اینستاگرامی به قلعه نویی کنایه تندی زد
واکنش های اینستاگرامی به برد استقلال - گاهی شاد، گاهی غمگین! /ویوا استقلال!
شما هوادارای عزیز. اما به نظر من این فقط یه جشن کوچیک بود. این نتایجی که اخیرا به دست آوردیم، تازه جبران سختی ها و استرسی هایی بود که به هوادارا تو نیم فصل اول دادیم. مرد و مردونه پشت ما وایستادید و حمایت کردید. نتیجه هم نمی گرفتیم پشت تیم بودین چون ایمان داشتین می تونیم. امیدوارم کمی از دلتون در آورده باشیم. به نظر من تازه کار اصلی ما از الان به بعد شروع شده. باید تو لیگ موفق شیم و تو آسیا هم از
مسعود مقدس: رفیعی و رضاییان مقابل استقلال گل می زنند
به گزارش وانانیوز ، مسعود مقدس شریک تجاری محسن بنگر و خواننده پاپ درباره اتفاقات اخیر پیرامون محسن بنگر و شهرآورد84 با وانانیوز گفت و گو کرد. *بعد از پرسپولیس و تراکتورسازی اتهامات زیادی به محسن بنگر زده شد. واقعا این صحبت ها درست نیست. محسن بنگر درسته که یک پرسپولیس متعصب است در گذشته همه دیدن که در هر تیمی حضور داشت با غیرت بود و با تمام توانش برای آن تیم بازی می کرد. حالا
همه جنجال های قلعه نویی: #ویدئو!
رسانه های پرسپولیسی دست به کار میشن! بندگان خدا 7 سال امیرخان استقلال بود همیشه کمرکش جدول بودند عقده 7 ساله دارند هر شبم کابوس قهرمانی بعدی استقلال با امیرخان را میبینند تا بترکد چشم حسود .موفقییت های امیر خان خار چشم لنگی ها 1- نویسنده لونگیه و علت نوشتن این حرف ها معلومه متاسفانه ما ایرانیا تو همه زمینه ها منجمله فوتبال و چه استقلالی چه پرسپولیسی حسودیم و طاقت
بنگر قبل از اخراج: قلعه نویی روراست است!
آی اسپورت – امروز از تبریز خبر رسید که محسن بنگر با تصمیم امیر قلعه نویی از تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شده است. این اتفاق به دلیل عملکرد سوال برانگیز بنگر در بازی مقابل پرسپولیس افتاده است. پس از آن بازی قلعه نویی در مصاحبه های مختلفی از عملکرد بنگر انتقاد کرد و او را در اختیار باشگاه قرار داد. او تلویحا بنگر را به کم کاری هم متهم کرد. بنگر هم پس از باخت ذوب آهن به تراکتورسازی از واکنش مجتبی
طارمی: هر کس انتقاد کند پرسپولیسی نیست!
آی اسپورت - مهدی طارمی با گذشت یک روز از دربی از هواداران پرسپولیس بابت شکست در دربی 84 عذرخواهی کرد. او در پیامی که منتشر کرده آورده است: اولاً از همه شما عذرخواهی می کنیم واسه باخت دربی که بعد از 5سال رقم خورد و می دونم چقدر براتون مهم هست. دوماً ما وقت این رو نداریم که بخوایم با هم بحث کنیم. چون این بازی هم مثل بقیه بازی ها 3 امتیاز داره و این بازی های 3 امتیازی رو می کنیم که یه تیم
بحران ادامه دار تراکتور؛ کمبود بازیکن
آی اسپورت - تراکتورسازی بعد از محرومیت از نقل و انتقالات با بحران عجیب کمبود بازیکن روبه رو شده و برای بازی های آینده هم فشار روی قلعه نویی و شاگردانش بیشتر خواهد شد. در این بین محرومیت های انضباطی هم هر هفته گریبانگیر بازیکنان این تیم می شود و دستان قلعه نویی را خالی و خالی تر می کند. تبریزی ها در حالی باید فردا با ذوب آهن بازی کنند که قلعه نویی برای چینش ترکیب تیمش فقط 13 بازیکن در اختیار دارد
قلعه نویی: آدمی نیستم که در روزهای سخت تیمم را تنها بگذارم/مقابل پرسپولیس دست و پایمان را بستند
اما طبق چیزی که در صحنه های تلویزیونی دیده شده باشگاه مدعی است و در برخی مسائل هم من مدعی هستم. همه می دانند قلعه نویی کسی نیست که در روزهای سخت کار را رها کند و برود. من پیش از بازی مقابل پرسپولیس به بنگر گفتم که به فکر آبرویت باش و در این بازی به میدان نرو چون تو در شرایطی نیستی که بتوانی بازی کنی و به همین خاطر اگر به میدان نروی به صلاح خودت است. درست است که من مقابل پرسپولیس بازیکن نداشتم اما
داغ داغ با سرخابی ها؛ 24ساعت متفاوت همراه با دربی هشتاد و چهارم / LIVE
نتونستن برد رو بدست بیارن. منهای 20 ساعت: وقتی حرف از دربی میشه دیگه پای همه باز میشه. ستاره های سینما هم نظر میدن چون خودشون طرفدار یه کدوم از این رنگا هستن. امیر علی دانایی بازیکر خوش چهره سینما و تلویزیون که یه استقلالیه متعصبه راجه این بازی حرف های خوبی زده. نکته جالب اینه که بدونین دانایی خودش یه فوتبالیست بوده و دستی تو آتیش داشته. (برای خواندن مصاحبه امیر علی دانایی اینجا
اس ام اس روزای برفی و زمستان
گویم که تو باران زمستان منی * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * وقتی می رفتی بهار بود ، تابستان نیامدی ، پاییز شد ، پاییز که نیامدی پاییز ماند ، زمستان که نیایی باز پاییز می ماند ، تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز
قلعه نویی: نسبت به قبل از بازی با پرسپولیس خیلی بهتریم/ بنگر را در اختیار باشگاه گذاشتم
برتر هم دومیم. او ادامه داد: ابتدای فصل که کار را شروع کردیم، تیم داشتیم ولی استادیوم نداشتیم. بعد که استادیوم درست شد، تماشاگران مان محروم شدند و حالا که هر دو درست شده، این وضعیت برای تیم پیش آمده و یاران مان را از دست دادیم. ما به عنوان سربازهای آذربایجان و تیم تراکتورسازی تا جایی که توان داریم برای رسیدن به هدف هایمان تلاش می کنیم. قلعه نویی ادامه داد: وجود چنین بازیکنانی
استقلالی ها در توییتر؛ می زنه سه تا سه تا
#استقلال که این فصل کامل دیدم، پشیمونم نکرد. آفرین به این استقلال جوان و با انگیزه حکیمه: برانکو قبل دربی: برای دربی سورپرایز دارم. برانکو بعد دربی: دیدید گفتم سورپرایز دارم. ماهم به جرگه سه تاخوران پیوستیم مصطفی: تبریک ب #تاج آسیا #استقلال جانانه بازی کرد شایسته برد بود. تلاش همزمان #پرسپولیس و فغانی و فدراسیون نتونست استقلال رو شکست بده خاطره: این که میگید استقلال ده
ابهام روز/ تشویق ایسلندی پرسپولیسی ها!
پرسپولیس بود که هواداران هم در این تشویق آنها را همراهی کردند! این در حالی است که چنین تشویقی معمولا پس از پیروزی در بازی های حساس انجام می شود و تشویق ایسلندی آن هم بعد از باخت در یک بازی حساس کمی عجیب به نظر می رسد! آی اسپورت اره واسه شما استقلالیا عجیب غریب که تماشگرا حتی تو باخت اونم تو یه بازی بزرگم بازیکنا و تیمشون رو دوست دارن مثل برنده ها شادی از باخت با
فصل آینده لیگ برتر؛ معضل جدید و بزرگ تراکتورسازان
تیم فوتبال تراکتورسازی در این فصل با مشکلاتی روبه رو شد تا این تیم روند رو به رشد خود را از دست دهد و کمی از قهرمانی لیگ برتر و هدف اصلی که باشگاه داشت دور بماند. تبریزمن، سرویس ورزشی؛ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اول فصل را با یارگیری مناسبی که انجام داد نشان داد، امیر قلعه نویی فکرهای خوبی در سر دارد، این تیم تمرینات خود را با بازیکنان جذب شده جدید و بازیکنان فصل گذشته آغاز کرد و همه از این تیم
شرایط پیچیده ای که قلعه نویی تاکنون تجربه نکرده است
بگذارد. بازیکن نداشتم ولی به بنگر گفتم نگران آبروی شما هستم. شما آبرویت را ذره ذره به دست آوردی صلاح نیست بازی کنی. دو بار تاوان دادم یکبار به خاطر آبروی او و یکبار هم به خاطر اینکه او را به زمین فرستادم. وی افزود: تبریز را دوست دارم، کمتر در سطح شهر حاضر می شوم هر بار که در شهر حضور پیدا کردم مردم خیلی به من لطف کردند. شب می خوابی یک مسئله هست صبح بیدار می شوید هزار مسئله پیش آمده است. نه
ای تازه وارد از تو ممنونم؛ تو کار ما را ساده تر کردی!
مردانه طی کردیم ما ایستادیم و زمستان را با صبر خود از پا درآوردیم عقیله مشناقیان فصل شکفتن، فصل بیداریست نسل من از جنس بهاران است ما آفتابیم و نفس هامان تعبیر رویاهای باران است افسانه نوری الگوی ایرانی علی باشد یاد آر درب قلعه ی خیبر خون حسینی در رگش جاری در راه ایمان بگذرد از سر رقیه عابدزاده در دست
قلعه نویی: ما ذوب آهن را ببریم هر نتیجه ای در دربی رقم بخورد به سود ما است/ مقابل پرسپولیس دست و پایمان ...
کسی را تنها بگذارد. بازیکن نداشتم ولی به بنگر گفتم نگران آبروی شما هستم. شما آبرویت را ذره ذره به دست آوردی صلاح نیست بازی کنی. دو بار تاوان دادم یکبار به خاطر آبروی او و یکبار هم به خاطر اینکه او را به زمین فرستادم. وی افزود: تبریز را دوست دارم، کمتر در سطح شهر حاضر می شوم هر بار که در شهر حضور پیدا کردم مردم خیلی به من لطف کردند. شب می خوابی یک مسئله هست صبح بیدار می شوید هزار مسئله
ضعف بزرگ پرسپولیس: گل های منطقه ای
...☺ داور تمام زورشو زد تا بازی رو واسه لنگپولیس دربیاره کیسه کش و لنگی مثل تیم کیسه و لنگ هر دو به درد لای جرز دیوار میخورید فقط از اینکه تو سر هم میزنید ما هم کیف میکنیم هم باعث میشید تراختور به صدر نزدیکتر بشه تراکتور اگه مهدی کیانی یا خالد رو داشت مطمئنا نمیباخت . تشبیه قلعه نوعی واقعا مصداق تراکتور بود که دست و پای مارا بستند و در آب انداختند. مهمتر از همه
لستر؛ در مسیر شکستن رکوردهای منفی
. اتفاقات هفته های پیش رو ممکن است حتی باعث شود لسترسیتی به رده آخر جدول سقوط کند. قطعاً لستر اکنون نگران فاجعه ای است که چند دهه قبل برای منچسترسیتی رقم خورد. منچسترسیتی در فصل 38-1937 قهرمان لیگ انگلیس شد ولی در فصل بعد آن، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، به دسته پایین تر سقوط کرد. اما آمارهای منفی به این جا ختم نمی شود . لسترسیتی حالا 6 بازی است که موفق به گلزنی نشده. آن ها تنها تیم
بازنده سربلند دربی: شجاع دل
3-1 بازنده بود، فلسفه برانکو برای دربی فرقی نداشت. حمله کنید، گل بزنید و از گل خوردن نترسید. آی اسپورت مرده..یه مرد...نه یه دو رو...نه یه شومن... نه یه ریاکار مذهبی نما... چشم اسفندیار جناب برانکو : وقتی امروز از قول مدیر فنی تیم استقلال ( اقای بهتاش فریبا ) خوندم که تعویض رامین رضاییان اشتباه اقای برانکو بود و بعد از خروج رضاییان ما از جناح چپ خودمون فشار و
فوتبالیست اندیمشکی لیگ برتر را بیشتر بشناسیم + تصویر
سکوی پرتاب نمیشه گفت چون فوتبال رو پله پله بالا اومدم, اما از شهرداری دزفول به لیگ برتر اومدم. کدام مربیان در پیشرفت شما نقش مهمی ایفا کردند؟ اول از همه مرحوم فرج کریمی و رضا برزگر در شهرستان اندیمشک که منو به فوتبال چمن آوردند. چون تا قبل از 18 سالگی فوتسال بازی میکردم. بعد از اون افشین رباطیان سید کوروش موسوی. ایرج رضاییان آقای شاهمرادیان حاج عبدالله ویسی ومهدی تاتار علی آقای
در دفاع از مهدی طارمی: ضدگلوله!
تراکتورسازی در اولین دقیقه بازی، جدی ترین رقیب قرمزها برای قهرمانی را خیلی زود در معرض نابودی قرار داد. مهاجم بوشهری که حالا سیبل کنایه ها شده، بارها وبارها در حساس ترین لحظات فصل به نجات پرسپولیس آمد و با گل های کلیدی اش کاری کرد که حتی شکست در دربی، تهدیدی برای صدرنشینی این تیم نباشد. او اولین گل 3 امتیازی اش را در هفته چهارم به صبا زد. چند هفته بعد با یک نمایش استثنایی سپاهان را مبهوت کرد و در جدال با
واکنش چهره های ورزشی و هنری پس از دربی 84 + تصاویر
/> پندار اکبری: حتی با داوری هم حریف غیرت شما نشدند... دمتون گرم ... تبریک به همه استقلالیا و تماشاگران فهیم فوتبال... مخصوصا اونایی که جنبه باخت رو دارن و بی احترامی نمیکنن پانته آ بهرامی: حنیف عمران زاده: بازی با پرسپولیس واسه هوادارا انقدر حساسه برابری میکنه به یه جام ما فعلاً یه جام گرفتیم شمام اگه جام خواستین ما زیاد گرفتیم تو این 9 سال بدیم بهتون پرچم آبی بالاست دمتون گرم
واکنش چهره های ورزشی و هنری پس از دربی 84 + تصاویر
کنم به تیمم زنده باد پرسپولیس پندار اکبری: حتی با داوری هم حریف غیرت شما نشدند... دمتون گرم ... تبریک به همه استقلالیا و تماشاگران فهیم فوتبال... مخصوصا اونایی که جنبه باخت رو دارن و بی احترامی نمیکنن پانته آ بهرامی: حنیف عمران زاده: بازی با پرسپولیس واسه هوادارا انقدر حساسه برابری میکنه به یه جام ما فعلاً یه جام گرفتیم شمام اگه جام خواستین ما زیاد گرفتیم تو این 9
واکنش چهره های ورزشی و هنری پس از دربی 84 + تصاویر
کنم به تیمم زنده باد پرسپولیس پندار اکبری: حتی با داوری هم حریف غیرت شما نشدند... دمتون گرم ... تبریک به همه استقلالیا و تماشاگران فهیم فوتبال... مخصوصا اونایی که جنبه باخت رو دارن و بی احترامی نمیکنن پانته آ بهرامی: حنیف عمران زاده: بازی با پرسپولیس واسه هوادارا انقدر حساسه برابری میکنه به یه جام ما فعلاً یه جام گرفتیم شمام اگه جام خواستین ما زیاد گرفتیم تو این 9
حمله میناوند به رحمتی؛ شخصیتش را نشان داد
تو دیگه حرف از شخصیت نزن! یک کلام از مادر عروس ... توی یوتیوب فیلم دستگیری میناوند توی ویلا رو ببینید تا شخصیت مشخص بشه. مثل زنها ژل تزریق کرده توی گونش. حالا آدم شده لنگی. برید توی سوراخ موشتون بابا جون بانو نظرت رو برای خودت نگه دار یه سری مثلا پیشکسوت بحران روحی گرفتند از عدم توجه، واسه خاطر چهار تا لایک و اینکه اسمشون به زبون بیان هی دایم حرف میزنن