چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۴

هرمزگان صدرنشین روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی کشور شد

به گزارش جوان ایرانی، این دوره از مسابقات یکشنبه 24 بهمن ماه با حضور 400 ووشوکار به میزبانی اصفهان در فولادشهر و در دو بخش تالو و ساندا آغاز شد. در روز نخست، تالوکاران در هفت فرم به روی تالوفیلد رفتند که در پایان هرمزگان با کسب دو مدال طلا بهترین عملکرد را داشت و تیم های زنجان، تهران الف، خوزستان، فارس و اصفهان الف دیگر مدال های طلا را از آن خود کردند. همچنین در بخش ساندا (مبارزه) نیز 82 مبارزه برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)