پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۸

نخستین انجمن تولیدکنندگان انگور کشور تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مجمع عمومی مؤسسان انجمن تولیدکنندگان انگور شاهرود عصر امروز در سالن جهاد کشاورزی شماره دو شهرستان شاهرود برگزار شد. در این مجمع، کلیات اساسنامه انجمن تولیدکنندگان انگور شهرستان شاهرود تصویب و رأی گیری اعضای هیئت مدیره این انجمن انجام شد. گفتنی است؛ در پایان این مراسم، محمدرضا جعفری، امید فوقانی، محمد رویانی نژاد، محمدرضا ابراهیمی و محمدحسین علی محمدی به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان انگور شهرستان شاهرود انتخاب شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)