سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

وزیر نیرو بازهم به خوزستان سفر کرد

اهواز - وزیر نیرو برای دومین نوبت در هفته جاری به خوزستان سفر کرد تا از نزدیک در جریان قطعی های مکرر و متوالی برق در خوزستان قرار بگیرد. حمیدرضا چیت چیان که شنبه هفته جاری بعد از بحران قطعی سراسری برق، آب، تلفن و ... به اهواز سفر کرده بود، به علت تداوم این وضع در خوزستان صبح امروز بازهم وارد اهواز شد تا در جریان روند اجرایی امور قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)