پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۱

برانکو: برخی کارت های زردی که می گیریم احمقانه است/ 8 امتیاز از ...

سرمربی پرسپولیس گفت: برخی کارت زردهایی که بازیکنان ما مقابل حریفان دریافت می کنند احمقانه است. به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ، در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره بازی با الهلال گفت: آنها 4 بر صفر بازی شان را دیروز بردند و تیم خوبی دارند. برخلاف ما بازیکنان خوبی روی نیمکت دارند و تعدادشان زیاد است. ملی پوشان آنها در لیست ذخیره ها هم هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)