چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۲

عابدینی:منتقدین تا بحال به توپ ضربه زده اند؟/فیفاروی خوش نشان نمی دهد

رییس سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: یاد ندارم که پرونده ای به فیفا رفته و به نفع ما تمام شده باشد. امیر عابدینی در گفت وگو با کاپ ، درباره نگرانی های چند روز اخیر مبنی بر کسر امتیاز از باشگاه هایی چون تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار داشت: فیفا متاسفانه روی خوشی به فوتبال ایران نشان نمی دهد. من یاد ندارم که پرونده ای به فیفا رفته و به نفع ما تمام شده باشد. باشگاه های ما باید کاری کنند که پرونده به فیفا کشیده نشود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)