سایر منابع:
سایر خبرها
کیانی: آنهایی که به تراکتور تهمت تبانی می زنند، خودشان این کاره اند!
دارد و این تهمت ها درست نیست. کاپیتان تراکتورسازی درباره جریمه 4 میلیونی اش از سوی کمیته انضباطی به خاطر اعتراض به داور بازی با ماشین سازی گفت: من این جریمه را می پذیرم و از داور هم عذرخواهی کردم. حق من در آن بازی اخطار و اخراج شدن نبوده و هر جایی هم که بنشینم این را می گویم. من اگر در بازی با پرسپولیس بودم، خیلی چیزها فرق می کرد.
اعتراض پرسپولیسی ها به حکم انضباطی درباره بازیکنان تراکتورسازی
احکام صادر و بازیکنان محروم و جریمه شدند اما درمورد دربی تبریز تاخیر زیاد رخ داده است. امروز بالاخره کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد. کیانی به خاطر هل دادن داور چهل میلیون ریال جریمه شد ضمن اینکه آقایی که قرمزها به شدت معتقد بودند به خاطر هل دادن داور باید محروم شود خبری درباره جریمه یا محرومیت وی منتشر نشد. حالا قرمزها بیش از پیش به این مسئله معترض هستند و می گویند چند سال پیش پیام صادقیان با لباس پرسپولیس داور را هل داد و محرومیتی شش ماهه(که به سه ماه کاهش یافت) گریبانش را گرفت اما حالا دو بازیکن تراکتورسازی که داور را هل داده اند یک جلسه هم محروم نشده اند. 450 ...
مشکل فرهنگی ایران، ضعف در گفت وگو است
جامعه نسبت به خود، مدیریت، نظام سیاسی، قضاوت گذشته خود و داشته هایش بهبود یابد؟ وی خاطرنشان کرد: اگر این مسئله مورد توجه قرار گیرد، ما می توانیم مسئله کانونی توسعه را که بازشناسی ظرفیت های مادی و معنوی است به انجام برسانیم، چرا که تجربه و برداشت من این است که وقتی می توان نسبت به رشد فردیت و مادیت که به صورتی لجام گسیخته و بر اساس ابرروندها (Megatrends) پیش می روند، حساس شد.
آنالیز/ رضا شربتی به تراکتورسازی راه داد؟
باید مثل خودشون رفتار کرد. هرچند بحث اصلی بازی این بود که حاتمی با مشت به صورت دفاع سیاه جامگان زد و به بیمارستان فرستاد و بعدش هم بجای اینکه اخراج بشه اومد و به تیم 10 نفره گل را زد. بحث اصلی این بود که با این مسخره بازیها به حاشیه رفت. بی شرف آدم هایی مثل توان که شرافت ندارن بی شرافتیه خودشون همراه با داور و فدراسیون رو ببینن که بازی سپاهانو براتون دراوردن البته ازت انتظاریم
کی روش، هواداران پرسپولیس را از دست می دهد؟
گردند، سه کیلو اضافه وزن دارند! کی روش بعد از اینکه این حرف ها را شنید، پرسپولیسی ها را به تهران فرستاد و بعدا اعلام کرد که دیگر بازیکنی را از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت نمی کند. ابتدا کمتر کسی این تهدید را جدی گرفت اما حالا به نظر می رسد که این اتفاق افتاده است. هیچ نامه ای از فدراسیون به باشگاه پرسپولیس نرسیده و پاسپورت بازیکنان فعلا در اختیار باشگاه است. لیست تیم ملی بدون
برانکو: بازی در کشور ثالث 2 امتیاز از پرسپولیس گرفت/ آخرین باری که پسرم به استادیوم آمد برنده شدیم
وظایفش هم برآمد. شما گفته اید گل الهلال آفساید بود؟! نه، گفتم گلی که الهلالی ها زدند حاصل یک آفساید بود. ما بعد از بازی وقتی فیلم مسابقه را تماشا کردیم متوجه شدیم داور به جای گرفتن آفساید آوانتاژ داد و این به ضررمان شد. منظور من این بود. راستی پسرتان هم به دبی آمده است. از دیدن او روحیه گرفتید، درست است؟ بله، وقتی او را کنار خودم می بینم انرژی می گیرم و خوشحالم که
علامه مصباح یزدی :از "التقاط" بریدیم نه از "نهضت امام"
ببوسم، نگاهشان به من که افتاد، لبخند بسیار جذابی که هنوز شیرینی آن را فراموش نمی کنم و لبخند بسیار ملیحی بود، بر لبانشان نشست و فرمودند: "حدس شما صائب بود". درآن لحظه از شدّت هیجان ذهنم متمرکز نبود که کدام حدس را می فرمایند. بعد که رفتم و کمی آرام گرفتم، یادم آمد که منظورشان نامه ای بود که به ایشان نوشته بودم. آن نامه در هجومی که مجدداً به بیت ایشان کردند ، به دست ساواک افتاد و به خاطر آن به ضمیمه
شما بنویسید؛ با عذرخواهی برانکو از کی روش موافقید؟
میکنم. با عذرخواهی خشک و خالی به شدت مخالفم. برانکو و پرسپولیس باید تنبیه بشن تا دیگه هوس نکنن واسه تیم ملی و منافع کشور عزیزمون ایران حاشیه سازی کنند هر کی با پرسپولیس درافتاد ور افتاد ک هیچ نابود شد...گی روش خر کی باشه ک پروفسور کبیر ازش معذرت خواهی کنه...گور بابای خودش و تیمش تو یکی هر از وطن نزن که اگه بگن استقلال رو قهرمان اعلام میکنن به شرطی که با لباس عربستان
جنجال در لیگ برتر فوتبال/ دو مسابقه حساس نیمه تمام ماند
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس،جدال تیم های مینابی خلیج فارس و مقاومت در حالی که تا دقیقه 65 با 3 گل به سود تیم خلیج فارس در جریان بود به دلیل درگیری شدید تماشاگران دو تیم نیمه تمام اعلام شد. مسابقه تیم های سهیلی جوان قشم و لمزان بندرلنگه نیز در حالی که تا لحظات پایانی با برتری 3 بر 2 نماینده قشم در جریان بود به علت اعتراض بازیکنان تیم سهیلی جوان به تصمیم داور مسابقه در خصوص
ترامپ برجام را برهم نخواهد زد/ جریانی در صنعت کشور پول احزاب سیاسی را تأمین می کند
روی ظواهر قضاوت می کنیم و چنین نتیجه می گیریم. خیلی ها از رفتارهای خیلی ها خسته شدند و به نوعی اعتراض خود را جور دیگر نشان می دهند. به نظرم آرمان گرایانه ترین افراد را در تاریخ ملت های دنیا بخواهیم مثال بزنیم جوانان خودمان و ملت خودمان هستند . - دو ساله بودید که پدر شهید شدند . بذرپاش : یک سال و نیم بودم . - تا ایشان را بیاورند دو سال شد . بذرپاش : بله. 70
کی روش و برانکو دشمن نیستند
ایجاد شده است. این در حالی است که اکثر داوران ما در بازی های بین المللی به راحتی قضاوت می کنند اما در ایران برای قضاوت مشکل دارند. شما در نظر بگیرید که علیرضا فغانی فینال مسابقه های المپیک را قضاوت می کند اما در ایران به عملکردش اعتراض می کنند. همیشه شاهد این بودیم که وقتی از مربی حمایت می شود، آن تیم در ادامه رقابت ها متحول می شود و نتیجه می گیرد. امسال هم تقریبا چنین موضوعی برای استقلال
سرخط ...
) نیست که انقلاب ما، انقلاب مستضعفان و پابرهنگان است ؟ مانده ام با این سطح از آگاهی عمومی و با این شدت وفاداری به انقلاب، اصلا آشتی ملی چه محلی از اعراب دارد؟ آقایان قیاس به نفس می کنند. اگرنه در این نزدیک به 40 سال کجا سراغ دارید قهر مردم را با نظام جمهوری اسلامی؟ مثلا هم امسال بود که عکسی از یک تابلونوشت راهپیمایی 22 بهمن در رسانه ها منتشر شد که مسؤولان ذوق نکنند، ما به خاطر جمهوری اسلامی
اگر دهان باز کنم شاید کار به امنیت و اطلاعات بکشد
رویداد مهم جوانگرایی شود ؟ انواع بی احترامی ها و بدرفتاری ها با بازیکنان می شد و وقتی اعتراضی می شد سریع بازیکنان را اخراج می کردند و فریاد می زند:"آی در هندبال بازیکن سالاری است". یک مدیر زمانی می تواند ادعای وجود بازیکن سالاری در رشته را کند که احترام در حد نهایت باشد، مشکلات مالی را برطرف کرده باشد و همه چیز برای افتخار آفرینی مهیا کردند و یک بازیکن در این بین اعتراض می کند. در هندبال کل تیم ها
ما در هربازی مدام به دنبال پیروزی هستیم
باز هم فلسفه بازی خودمان را تغییر ندادیم و خوشحالم که بازیکنانم روی فلسفه تیمی اصرار داشتند و حتی نزدیک بود بتوانیم الهلال را شکست دهیم اما این اتفاق رخ نداد. با این همه باید بگویم حریف ما قدر بود و نتیجه هم مطلوب شمرده می شود. هر چند که در هر مسابقه ما به دنبال برد هستیم و پیروزی می خواهیم. باشگاه الهلال عربستان نسبت به قضاوت داور سریلانکایی معترض شد. نظر شما به عنوان سرمربی پرسپولیس در
امسال سال زنان بود
درخواست ایشان آن را حذف کردیم. چرا جایگزین نکردید؟ وقتی کاندیداها اعلام شده بود، دیگر تغییر دادن و کم و زیادکردن درست نبود! آقای تخت کشیان در جلسه تعیین سیمرغ اعلام کرد: خواهش می کنم اسم دخترم را از قضاوت تان خارج کنید. درخواست کتبی داد و همه هیئت قبول کردند. مگر دختر ایشان حق نداشت؟ خب فضا را به اندازه کافی مسموم کرده بودند. مریم تخت کشیان خودش باید انصراف می داد نه
ماجرای درگیری شدید بازیکنان زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز + رأی کمیته انضباطی + تصاویر
/> همچنین دو تیم زاگرس یا سوج و قشقایی شیراز تا اطلاع ثانوی از همراهی تماشاگران خود در مسابقات محروم هستند. این بازی که عصر جمعه از هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و در یک هوای بارانی برگزار شد، در دقیقه 30 در حالی که هر دو تیم بدون گل مساوی بودند، متوقف شد. جنجال از آنجا آغاز شد که دروازه بان زاگرس یاسوج نسبت به سنگ اندازی تماشاگران قشقایی اعتراض
سه روز نفرینی آقای ستاره در پرسپولیس/ موثر، اما ترسناک!
ورزشگاه فولادشهر برابر ذوب آهن ارایه دادند. پرسپولیس در این بازی با یک گل از حریف پیش بود که به سود سرخ ها پنالتی اعلام شد. به ثمر رسیدن گل دوم شاید می توانست همه چیز را تمام کند. در شرایطی که قرار بود محسن بنگر پنالتی زن اول پرسپولیس باشد، کمال به زور قسم دادن توپ را از او گرفت و پنالتی را خراب کرد! کامیابی نیا چند دقیقه بعد هم به خاطر وضع روحی و ذهنی آشفته اش یک پنالتی ناشیانه تقدیم ذوبی ها کرد تا
لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی تراکتورسازی در دقایق پایانی
- از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد با قضاوت اشکان خورشیدی و کمک علیرضا ایلدروم و علی اکبر عظیم پور آغاز شد. تیم فوتبال تراکتورسازی در این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید تا با 44 امتیاز و با 6 امتیاز کمتر از پرسپولیس، در کورس قهرمانی باقی بماند. حسین بادامکی در دقیقه 27 تنها گل سیاه جامگان را به ثمر رساند و محمدرضا مهدی زاده در دقیقه 45 و فرزاد حاتمی در دقیقه 89 گل های
چرخش فرزاد حاتمی؛ این ایرانی های پاک!
درست میشنوید دقیقا 40 میلیون) طرفدار داریم !!! فقط نمی دونم چرا تو بازی با الهلال به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا اینقدر اقلیت بودیم و یه گوشه جمع شده بودیم .البته اینم بگم ها, عمان جزو آسیا نیست !!!!!! 1_ فرزاد حاتمی با یک ضربه که در ورزش های رزمی هم مجاز نیست، صورت محمد خانزاده رو هدف قرار میده.2_ مدافع سیاه جامگان با بینی شکسته مجبور به ترک زمین میشه، در حالیکه داور محترم اصلاً خطا اعلام
گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان مردود بود
هم دوست داریم اشتباهات داوری به سود ما رقم بخورد! مربی تیم فوتبال سیاه جامگان با انتقاد از وضعیت داوری های اخیر گفت: دوست نداریم اشتباهات داوری برای تیمی رقم بخورد، اما تا چه زمانی باید این اشتباهات فقط برای ما اتفاق بیفتد؟ آخر بازی به داور گفتم که بازیکن حریف با آرنج به صورت بازیکن ما زده، اما او گفت که صحنه را ندیده است. توقع ما این است که داوران طوری قضاوت کنند که حق تیمی ضایع نشود
گلی که به درستی مردود اعلام شد(عکس)
تیم های تراکتورسازی و سیاه جامگان عصر امروز در دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برد تیم تبریزی همراه بود. در بازی امروز سیاه جامگان در هنگامی که دو تیم با تساوی به کار خود ادامه می دادند، به گل دوم رسید اما این گل توسط داور به درستی مردود اعلام شد. در این صحنه مهاجم سیاه جامگان در حالی که توپ در دست محمدرضا اخباری بود، با خطا توپ را مال خود کرد و
دردسرهای ریل گذاری قدرت های بیگانه برای راه آهن ایران
22 سال پیش از مرگ ناصرالدین شاه مهندسی روسی به نام فالکین هاگن درخواست راه آهن جلفا به تبریز را به دولت ایران ارائه کرد. دولت انگلیس به شدت به این موضوع اعتراض داشته و همان گونه که اشاره شد معتقد بود تا هنگامی که تکلیف قراداد رویتر روشن نشود اعطای امتیاز راه آهن در هر سطحی قابل قبول نیست. در نتیحه این طرح نیز اجرایی نشد. ضمن این که در سال 1885 ایران امتیاز ساخت راه آهن شمال را به آلمانها داد که این
کسب سه امتیاز طلایی تراکتورسازان در مشهد/ امید سرخ های آذربایجان به قهرمانی
نیافت. دقیقه 2+45 – باز هم تیم میزبان و این بار سیف اللهی به دنبال باز کردن دروازه حریف بود اما ضربه او نیز چیزی جز یک کرنر برای سیاه جامگان به همراه نداشت. دقیقه 55 – در این دقیقه سیاه جامگان موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند اما این گل با اعلام خطا توسط داور مردود اعلام شد. دقیقه 69 – ضربه ایستگاهی تراکتوری ها در این دقیقه توسط نوری نواخته شد اما این توپ با اختلاف از
بادامکی: نوع سوت زدن داور بازیکنان ما را عصبی می کرد/ بازیکنی که باید اخراج می شد، گل زد
کمی عصبی هم به نظر می رسید، گفت: نوع سوت زدن داور طوری بود که بازیکنان ما را اذیت و عصبی می کرد. هر اتفاقی رخ می داد به سوت تراکتورسازی خطا اعلام می شد و در مقابل خطاهای واضحی روی بازیکنان ما بود که حتی کارت داشت، اما داور عکس العملی نشان نمی داد. حتی به نظرم گل دوم تراکتورسازی می توانست به ثمر نرسد. داور در دو قدمی حاتمی ایستاده بود که او با مشت به صورت بازیکن ما کوبید. متأسفانه داور این صحنه را
خطا را نگرفت تا گل دوم را بخوریم
به گزارش مرور نیوز ، حسین بادامکی گلزن سیاه جامگان پس از شکست تیمش مقابل سرخ پوشان تبریزی اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم محتاط تر شدیم و عقب نشستیم اما با این حال فرصت خوبی داشتیم تا بتوانیم از تراکتورسازی امتیاز بگیریم. تراکتورسازی نیز موقعیت آنچنانی نداشت و با اوت دستی و ایستگاهی هایی که داور تقدیم آن ها کرد توانستند گل بزنند. بادامکی درباره اعتراض هایش
شاگردان عزیزی باز هم باختند/ تراکتور در کورس قهرمانی باقی ماند
آغاز کرد و حتی توانست گلی را در دقیقه 55 به ثمر برساند اما این گل توسط داور مسابقه مردود اعلام شد. بازی در نیمه دوم متعادل دنبال شد اما تراکتورسازی تبریز در دقیقه 89 روی یک ارسال توسط فرزاد حاتمی موفق به گلزنی شود تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم و علی اکبر عظیم پور نیز مسئولیت داوری این دیدار را برعهده داشتند. سیاه جامگان با این باخت 17 امتیازی شده و در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند. این تیم مشهدی شنبه 14 اسفندماه به مصاف استقلال تهران می رود. خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 7498/ ...
سیاه جامگان 1 – تراکتورسازی 2؛ تراکتور مدعی ماند
دروازه نیافت. دقیقه 2+45 – باز هم تیم میزبان و این بار سیف اللهی به دنبال باز کردن دروازه حریف بود اما ضربه او نیز چیزی جز یک کرنر برای سیاه جامگان به همراه نداشت. دقیقه 55 – در این دقیقه سیاه جامگان موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند اما این گل با اعلام خطا توسط داور مردود اعلام شد. دقیقه 69 – ضربه ایستگاهی تراکتوری ها در این دقیقه توسط نوری نواخته شد اما این توپ با
چهره ویژه: رضا شربتی کیست؟
کردند از خاطر هیچ کس نمی رود پی نوشت دوم : آفسایدی که از تیم تراختور در این بازی گرفته شد به گفته همگان حتی گزارشگر متعصب مشهدی اشتباه بود . در اون صحنه مهاجم تراختور با دروازه بان تک به تک بود پی نوشت سوم : تراختور باید همزمان هم با فدراسیون هم با داور و هم با رقیب روبرو بجنگد پی نوشت چهارم : همین موارد کافی بود یا بازم بگم از لک و معمارزاده و خلیل زاده و ... چیه این
شما بنویسید: واکنش شربتی روی گل تراکتور طبیعی بود؟
آی اسپورت - گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان در دقیقه 89 بازی که منجر به پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی شد، در همین یک ساعت اخیر بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشته است. واکنش عجیب رضا شربتی نسبت به ورود توپ به دروازه تیمش حتی باعث اعتراض دروازه بان سیاه جامگان به او هم شد. اما شربتی بعد از بازی مدعی شد که در آن صحنه محو بازی شده است! نظر شما درباره این گل چیست؟ آیا شربتی می توانست
از حرکت جنجالی گریزمان تا محکوم شدن 10 نفر به اعدام
این مهاجم آرژانتینی پس گل دوم خوشحالی نکرد که جنجال برانگیز شد. گفته می شود دلیل این موضوع، هو شدن بازیکنان و لوییس انریکه بود. هواداران بارسا با سوت های اعتراض آمیز به بازی ضعیف تیم شان واکنش نشان دادند. پایان بد برای دروازه بانی که ساندویچ خورد دروازه بان ساتن یونایتد در دیدار برابر آرسنال در جام حذفی انگلیس ساندویچ خورد! وین شاو بین دو نیمه و زمان فرا رسیدن وقت شام این کار