چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دی اسپورت ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۰

انتقاد مدیرعامل نساجی از داور سپیدرود-اس اهواز

از رییس کمیته صیانت خواستم تا هفته های آخر را زیر ذره بین ببرند دی اسپورت:پس از اتفاقاتی که در بازی سپیدرود رشت و استقلال اهواز افتاد، عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با حجت الاسلام علیپور، رییس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت از لیگ فوتبال ایران تماس گرفته و از ایشان خواست تا هفته های آخر لیگ را بیشتر مورد توجه قرار دهند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)