چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۸

صنعت مس طعم شیرین برجام را چشیده است

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه رئیس جمهوری پیشران سیاست های بین المللی است، گفت: صنعت مس طعم شیرین گشایش های برجام را چشیده است و از این بابت از رئیس جمهوری تشکر می کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)