پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۵۴

درخواست افزایش حقوق اساتید بازنشسته

خراسان نوشت: بر اساس گزارش وزارتخانه های علوم و بهداشت، اگرچه حقوق اعضای هیئت علمی در اواخر سال 1383 متناسب با سطح تورم و افزایش قیمت ها تا حدودی افزایش یافت اما آن عده از اعضای هیئت علمی که طی سال 1384 بازنشسته شده اند مشمول این افزایش قرار نگرفته اند. این دو وزارتخانه در ادامه گزارش خود از دولت خواسته اند حقوق این اساتید بازنشسته که حدود 2500 نفر هستند، افزایش یابد که این موضوع حدود 60 میلیارد تومان در سال هزینه برای دولت در بر دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)