سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۱

برداشت 14 هزار تن عدس در لرستان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امسال 22 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت محصول عدس رفته است. دکتر کیانوش حمیدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی لرستان، اظهار کرد: عدس از محصولات سالم استان بوده که بیشتر کشت آن در منطقه مربوط به شهرستان های خرم آباد و نورآباد است. وی خاطرنشان کرد: امسال حدود 22 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت این محصول رفته و هم اکنون برداشت آن در استان آغاز شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط