چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۱:۳۷

کوبا از آمریکا شکایت کرد

سفیر کوبا در دفتر سازمان ملل به استفاده غیرقانونی آمریکا از نام های کوبایی اعتراض کرد. گروه بین الملل، سفیر کوبا در دفتر سازمان ملل به استفاده غیرقانونی آمریکا از نام های کوبایی اعتراض کرد. به گزارش بولتن نیوز، آنایانسی رودریگز سفیر کوبا در نمایندگی سازمان ملل در ژنو طی سخنانی به اختلافات موجود بین کشورش با آمریکا پرداخت و گفت: ما از شرکت های آمریکایی که از کلمه کوبا در نامگذاری علامت تجاریشان استفاده می کنند و هویت کوبایی ندارند شکایت داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط