چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸

ببر سیبری همچنان در برزخ پارک ارم/ گرهی که باز هم محیط زیست آن را کور کرد

خبرگزاری فارس ، گروه جامعه: در حالی مجید خرازیان مقدم، مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست، معرفی منطقه حفاظت شده باشگل به عنوان دومین گزینه پیشنهادی سازمان حفاظت محیط زیست برای نگهداری از ببر سیبری را رد کرد و از بازدید مسئولان سازمان دامپزشکی از منطقه باشگل در چهارشنبه هفته گذشته نیز اعلام بی خبری می کند که جهان پیما ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)