سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۸

کمیته انضباطی AFC الاهلی عربستان را جریمه و محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران،مهدی تاج در طی نامه ای به مدیرعامل باشگاه نفت تهران از محرومیت و جریمه نقدی باشگاه الاهلی عربستان از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد. در این نامه آمده است: "مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران با سلام و احترام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)