چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۶

سازمان ملل: حمله عربستان به مقر سازمان ملل در عدن تاسف بار است

سخنگوی سازمان ملل حمله عربستان به مقر این سازمان در عدن را تاسف بار خواند اما جنایات آنها علیه مردم یمن را نادیده گرفت. به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره سخنگوی سازمان ملل از هدف قرار گرفته شدن یکی از دفاتر سازمان ملل در استان عدن به وسیله جنگنده های عربستان ابراز تاسف کرد. این در حالی است که وی حملات جنگنده های عربستان علیه تاسیسات حیاتی و شهروندان یمنی را نادیده گرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)