چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۷

ظریف و لاوروف دیدار کردند

وزیران خارجه ایران و روسیه عصر روز سه شنبه در هتل کوبورگ دیدار کردند. به گزارش خبرنگار انرژی هسته ای خبرگزاری انشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به وین، محمدجواد ظریف صبح روز ضرب الاجل مذاکرات هسته ای به وین بازگشت تا به گفت وگوها تا رسیدن به نتیجه ادامه دهد. وزیر خارجه کشورمان صبح امروز در دو بخش دوجانبه و عمومی با حضور معاونان و نماینده اتحادیه اروپا در حدود سه ساعت گفت وگو کردند. ظریف قرار است هم چنین پس از این نشست با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)