پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۴

ضرورت توجه به عفاف و حقوق شهروندی در ادارات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان خراسان شمالی اظهار کرد: بازرسی ادارات سطح استان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حفظ حقوق شهروندی تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)