پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پامچال نیوز ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۲۹

پالار: هدف مان کسب سکو در تورنتو است

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال درباره وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات جهانی تورنتو کانادا گفت: هرچند در گروه بسیار سختی قرار داریم، اما تمام تلاش مان قرار گرفتن روی سکو است. حسن پالار در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال بعد از پایان اردوی دوم جهت شرکت در مسابقات جهانی تورنتو کانادا افزود: در این اردو روند تمرینات به خاطر آن که بسکتبالیست ها در کوران مسابقات قرار نداشتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)