پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۲:۱۲

عبداللهی: به این استقلال خیلی خوش بین هستم

پیشکسوت استقلال می گوید به این تیم خوش بین است و انتظار دارد که حداقل آبی پوشان در فصل جاری سهمیه آسیا را بگیرند. نصرالله عبداللهی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از استقلال در فصل نقل و انتقالات چه بوده است، گفت: من کلا به این استقلال خیلی خوش بین هستم. امیدوارم هیات مدیره هم به تیم برسد و پول به موقع تزریق کند تا تیم برای قهرمانی آماده شود. امیری، پورحیدری و نظری جویباری کاربلد هستند و می توانند این تیم را جمع کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)