پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۴:۰۸

خانه نقالی و تعزیه در بیرجند راه اندازی می شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی اعلام کرد: خانه نقالی و تعزیه در بیرجند راه اندازی می شود. حسین عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: مراسم تعزیه خوانی شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) برای اولین بار در استان به همت گروه تعزیه خوان عاشقان اهل بیت(ع)، انجمن نمایش استان و اداره کل میراث فرهنگی برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)