سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۶

ماجرای شکایت سرمربی سابق از استقلال

به گزارش نخست نیوز : در حالی که گفته می شود پرویز مظلومی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از آبی های پایتخت شکایت کرده اما مظلومی با رد این موضوع گفت:درست است که نزدیک به 2 فصل از تیم استقلال طلب دارم اما تاکنون از این تیم به کمیته انضباطی شکایت نکرده ام و امیدوارم مدیران این باشگاه هر چه زودتر مطالبات گذشته من را پرداخت کنند. وی درباره شکست سنگین استقلال مقابل العین اظهار داشت: فوتبال است و هزار اتفاق ولی امیدوارم مسئولان باشگاه همچنان از منصوریان حمایت کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)