چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۳

ابراهیمی قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کرد

به گزارش ورزش 11، و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، امید ابراهیمی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی با مسئولان این باشگاه در فصل پیش روی برای آبی پوشان تهرانی به میدان می رود. ابراهیمی که فصل گذشته عملکرد مطلوبی داشته است، به زودی به تمرینات استقلال اضافه می شود و در اردوی کردان آبی پوشان حضور خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)