پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۹

اولین داور دربی درگذشت

روز نو : عبدالرضا موزون داور پیشکسوت شب گذشته درگذشت. عبدالرضا موزون جمعه شانزدهم فروردین سال 48 اولین دربی تهران را سوت زده بود. این دیدار بین تیم های تاج و پرسپولیس و در امجدیه برگزار شد تا این دو حریف همشهری برای اولین بار رودرروی هم صف آرایی کنند. فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوران در پیامی درگذشت عبدالرضا موزون، رئیس اسبق کمیته داوران را به جامعه فوتبال و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط