پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۵

استقلال با خودش بازی کرد/ خسرو حیدری آمد

به گزارش خبرگزاری فارس ، در حالی که گفته شده بود استقلال قرار است با تیم جوانانش دیداری دوستانه برگزار کند بازیکنان این تیم به دو گروه سبز و نارنجی تقسیم شده و یک بازی درون تیمی انجام دادند. البته یکسری بازیکنان جوان و زیر 23 سال و امید از امسال و سال های گذشته در این بازی تمرینی حضور دارند و پرویز مظلومی می خواهد نفرات اصلی خود برای برگزاری اردوی کردان کرج که از فردا برگزار می شود، انتخاب کند. * خسرو حیدری امروز اولین تمرین خود را با استقلال برگزار کرد. او جدا از سایر نفرات تمرین می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)