پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۹

آب قیامدشت از نظر بهداشتی استاندارد های لازم را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید اصغر تقوی در واکنش به خبر منتشر شده به نقل از وی در یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه نیتراتِ آبِ جنوب تهران بسیار بالاتر از حد استاندارد است، گفت: آن چیزی که درباره وضعیت آب تهران بیان کردم، برای مثال بود تا مردم بدانند که آب قیامدشت از نظر بهداشتی استاندارد های لازم را دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)