سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۴

برنامه عربستان برای افزایش 50 درصدی تولید گاز تا سال 2020

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل بی باک نقل از اسپوتنیک، خالد الفالح وزیر نفت عربستان سعودی روز گذشته اعلام کرد: دولت عربستان قصد دارد تا سه سال آینده ظرفیت تولید گاز این کشور را دو برابر کنند. وی تأکید کرد: با اجرای این طرح مصرف حامل های سوخت مایع در این کشور کاهش خواهد یافت. این وزیر سعودی افزود: این برنامه به کاهش استفاده از سوخت های مایع در تولید برق و آب شیرین منجر خواهد شد. الفالح ادامه داد: مجموع ذخایر گاز عربستان 8.458 هزار میلیارد مترمکعب برآورد شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط