دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آفتاب یزد ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۰:۳۵

مهرجویی: چرا سه بار کیارستمی را شکافتند و بیهوش کردند

در مراسم رسمی سالگرد درگذشت عباس کیارستمی متن نامه داریوش مهرجویی توسط امیر پوریا قرائت شد. به گزارش ایلنا در بخشی از این متن نامه مهرجویی آمده است: در حال حاضر فقط در انتظار نتیجه پرونده پزشکی عباس عزیز هستم و از وزیر محترم بهداشت پاسخی دقیق و روشن می خواهم. چرا، چگونه و چه کسانی باعث غفلت شدند؟ و آیا از چنین سهل انگاری بزرگی در حق یکی از سرمایه های ملی کشورمان می شود چشم پوشید؟سه بار او را شکافتند و بیهوش کردند و سه ماه زجر کشید.. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)