چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲

واگذاری ملوان به بهشتی قطعی شد/ مذاکره دوباره با علی دایی

داریوش بهشتی با ارائه ضمانتنامه بانکی توانست مالکیت باشگاه ملوان را در اختیار بگیرد. به گزارش آنا، پس از این که دیروز محمد آذرگون، عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی عنوان کرد که داریوش بهشتی به دلیل عمل نکردن به تعهداتش نمی تواند مالکیت باشگاه ملوان را در اختیار بگیرد، شب گذشته در جلسه ای که با حضور بهشتی و اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان برگزار شد توافق نهایی حاصل و بهشتی با ارائه ضمانتنامه های لازم در قالب یک چک بانکی توانست مالکیت باشگاه ملوان را در اختیار بگیرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)