چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۱

افتتاح 2 ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال جاری در شیراز

محمد مهدی شایق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بر اساس استاندارد شهر طولی شیراز در حالت ایده آل به 32 ایستگاه آتش نشانی نیاز دارد که با تدابیری می توان با 28 ایستگاه آن را پوشش داد و در همین راستا ما دو ایستگاه را تا قبل از پایان سال جاری به مجموع 16 ایستگاه موجود اضافه می کنیم و سه ایستگاه نیز در حال ساخت است که سال دیگر به مجموعه ایستگاه های ما افزوده می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)