سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵

خبر خوب برای علیرضا منصوریان

به گزارش آی اسپورت؛ استفاده از GPS برای تیم منصوریان خیلی هم بی حاشیه نبود. در بعضی مسابقات نفت، تیم های مقابل به استفاده از این تکنولوژی توسط نفتی ها اعتراض داشتند و حتی یک بار بازیکنان نفت مجبور به باز کردن تجهیزات شان شدند. از فصل آینده، این مشکل برطرف شده و به گفته هوشنگ نصیرزاده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)