پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نسیم دهلران ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۲

نشت آب در تهران 1.5 برابر سد لتیان است

در طول هر سال قریب به 1.5 برابر ظرفیت سد لتیان آب شرب در شبکه شهر تهران پیش از رسیدن به مصرف کننده، نشت کرده و هدر می رود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، به گفته علیرضا نوذری پور قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران میزان هدررفت واقعی آب شرب در شهر تهران 11 درصد است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)