چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۲

کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برخی نمی خواستند محبوبیت من را ...

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ، در مورد اینکه آیا با گسترش فولاد قرارداد بسته است، گفت: بله، قرارداد یک ساله بستم. وی افزود: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است که از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد. همچنین شهر تبریز را خیلی دوست دارم و خانواده ام اینجا راحت هستند. دوست داشتم در تبریز بمانم. به همین خاطر این تیم را نتخاب کردم. همچنین دوستانم هم در گسترش فولاد حضور دارند و حضور فراز کمالوند هم برای ما قوت قلبی است. امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)