دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۶

با تمام قوا درجام جهانی کشتی می گیریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی با ترکیب اصلی در جام جهانی کشتی فرنگی سال 2015 درتهران شرکت می کند.احد پازاج افزود: ملی پوشانی که دررقابت های قهرمانی سال 2014 جهان در تاشکند ازبکستان و بازیهای آسیایی اینچئون حضور داشتند در جام جهانی و در قالب تیم ملی حضور خواهند یافت.وی اظهار داشت: اردوی تیم ملی تا 13 بهمن در خانه کشتی با حضور همه ملی پوشان به غیر از عبد ولی و نوروزی در حال برگزاری است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)