سایر منابع:
سایر خبرها
بازتاب دیجیتالی توافق تا توییت پر غلط نتانیاهو
اطلاعاتی کشور را باید در این روز خلاصه کرد که موجی از شادی و واکنش مثبت فعالان شبکه های اجتماعی ایرانی را بخاطر توافق تاریخی هسته ای، به همراه داشت. اینستاگرام، فیس بوک و توییتر، در صدر شبکه های اجتماعی و اینترنتی بودند که ایرانیان از طریق فضای وب، به انتشار اخبار و نظرات و دیدگاه های خود در این بار پرداختند. موجی از هشتگ ها و لایک ها و فالوور ها بود که روانه صفحات رسمی تیم هسته ای کشور در
عشرت آباد!
یهو گفت آره بکن بیان پدرتو دربیارن! تخیل مامانم به خاطر علاقه عجیبی که به فیلم ترسناک داره خیلی قویه، شایدم واقعا فکر کرده من صورت بچه دوست دارم یا من فدایی دارم برام صورت بچه می خورن! خلاصه الان دارم به مائده فکر می کنم که باباش اسمشو پشت پرایدی زده که احتمالا برای یه لقمه نون که سر سفره زن و بچش بذاره از صبح تا شب باهاش مسافر کشی میکنه، اما نمیفهمه وقتی داره به زن راننده بغلش تو خیابون میگه: خُب زنی دیگه چی کارکنی در اصل داره صورت دختر خودش رو گاز می زنه. مرجان صائبی
پست های جالب اینستاگرامی کاربران پس از توافق هسته ای
برخی از پست های طنز کاربران نگاهی می اندازیم. -کاشکی رابطمون با امریکا خیلی صمیمی نشه ... من روم نمیشه به اوباما بگم عمو !!!! - خدافظ فلافل ... سلام مک دونالد - یکی از دوستانم از آمریکا زنگ زده میگه مهدی نمیدونی اینجا چه اوضاعی شده... جوانان آمریکایی سر از پا نمی شناسن از توافق هسته ای...بی صبرانه منتظر ورود پراید و گوشی GLX به بازار آمریکا هستن. - رفتم
مظلوم نمایی پدر از مهدی هاشمی در اوین/ توهین اوباما به ملت ایران
دولت در این خصوص، خواسته اند مراقب توطئه ها و بدعهدی دشمن باشند. به نظر می رسد دولت روحانی سعی دارد پیش از بررسی متن توافق نامه توسط منتقدان و متخصصان، آن را به صورت یک جانبه و در فراری رو به جلو به نظام و کشور تحمیل کند و راه عدم تصویب آن را در مجلس یا شورای عالی امنیت بدین گونه ببندد. افزایش انتظارات مردمی، جشن های هسته ای که در فضایی صورت گرفته که مفاد توافقنامه همچنان روشن نیست و برجسته کردن
طنز/ واکنش دکتر شریعتی، انیشتین، آل پاچینو و...به توافق هسته ای!
کنند و ضایع مان نمایند! دکتر علی شریعتی: همین که من درباره این توافق هیچ جمله قصاری ندارم، یعنی اتفاقی غیر ممکن رخ داده! گاندی: حتی چرخ نخ ریسی من هم از این اتفاق راضی است چون دیشب به من گفت: "کی فکر می کرد بشه اون همه پنبه رو دوباره رشته کرد؟!" پاتریک: باب اسفنجی! کجایی داداش؟ این توافق چه چیز خوبیه ها ... هر جا اتفاق می افته تا
نگاهی به نقش رزمندگان استان سمنان در عملیات رمضان
تیر بار بود و هم آرپیجی و..... ما زمین گیر شدیم ده متری می دویدیم دوباره می خوابیدیم خلاصه اومدیم تا رسیدیم به یه جایی که جلوی ما نیرو هست ما مونده بودیم چون همه اش به این شک و دو دلی مونده بودیم که نیروهای ما عقب رفتن یا رفتن جلو یکی می گفت ایرانی و یکی می گفت نه رو تانکشون پرچم عراق است یعنی واقعا وحشت بدی بود حالا ترس از چی بود نمیدونم خلاصه نشستیم گفتیم حالا بشینیم ببینیم چی میشه که
بهترین زمان خرید و فروش مسکن؟
...> اسکول جان مطمئنی که مسکن مفت میشود ؟ واقعا که اسکول اوسکولایی مسکن گرانه بی خود// آجر پاره سیری چند// تا نشود ملک ارزان// نقدم را چسبیدم با بند یکی به من بگه بالاخره خونمو بفروشم یا خونه رو بخرم؟ دوستان حالا که بعد از توافق هسته ای حدود قیمت روز املاک در کل کشور مشخص گردیده وباتوجه به اینکه روند نزولی قیمتها عیان گردیده. لذا بدین جهت با بهترین شرایط نقدی 40% زیر قیمت منطقه کلیه املاک را خریداریم فقط خریدار کلنگی وخانه های ویلایی از تماس جهت فروش آپارتمان جدا"خودداری شود ...
مظاهری: خطر جهش ارزی در کمین دولت
بود که اولین آثار عملی آن خود را نشان دهد. او در ادامه اظهار کرد: با توجه به توافق هسته ای، رقمی در حدود 20 تا 30 میلیارد دلار از منابع ارزی ایران که از ید مدیریت ارزی بانک مرکزی خارج شده بود، دوباره در اختیار این بانک قرار می گیرد که این رقم خوشبینانه است.به گزارش اقتصادنیوز، مظاهری البته متذکر شد: بیشتر از این ارقام کماکان در اختیار چین، هند، ترکیه ، کره و ژاپن ماندگار شده است
واکنش هنرمندان به توافق هسته ای: با غرور لبخند می زنیم
این اتفاق مهم واکنش نشان داده و در صفحه شخصی خود آورده است: تبریک؛ سربلند باشی که با تلاش همکارانت دل ملتی را شاد کردی. ماندگاری این شادی مراقبت سخت و مداومی لازم دارد. عاطفه رضوی ( هنرمند سینما و تئاتر) نوشت: گام هایی استوار که تا احیای غرور ملی رفت. روز امیدواری بر همه مبارک باد. سینا رازانی ( بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما) یکی دیگر از چهره هایی است که توافق هسته ای ایران و
مرسدس بنز هفته دیگر به ایران می آید
که رفتنی با خودشون بردارن ببرن بندازن سطل آشغال. یک خبر خوب دیگه هم امروز زدین که خودروسازان چینی حذف خواهند شد. گرچه کمی دور از واقع است، اما نوید روزهای خوبی رو میده که حداقل از این روزا خیلی بهترن. ماشینهای قاتل و بی کیفیت چینی جمع شن چی میشه. خیلی خوشالم ایران با سرعت زیادی قوی تر و مدرنیزه تر میشه دو برابر قیمت تو آلمان بدست ایرانی می رسه تبریک . بدون شک حضور المانی ها برای کشور مثبت و مفید خواهد بود./ اخییی جای احمدی نژاد خیلی خالیه..یک کم موعظه کنه دوستان اروپایی رو..الان چه حال و روزی دارن دلواپسان تحریممممممم ...
ویدا جوان: آدم های بی مزه خیلی هم سرگرم کننده اند
کرده اید؟ هرچند وقت یکبار این کار را می کنید؟ بله البته که این کار رو کردم، هر بار که کاری ازم پخش می شه یا تو پروژه جدید همکاری می کنم. وقتی به مرگ و مردن فکر می کنید، از دست دادن چه چیزی/ کسی از همه بیشتر ناراحتتان می کند؟ چرا؟ راستش هر بار به مردن فکر می کنم، جدایی از ایلا (همسرم) تنها چیزیه که سبب می شه از مرگ بترسم، نه به خاطر اینکه همسرمه، نه! و نه به این دلیل که من آدم
نشریه خبر روز جامعه مدرسین مورخ 1394/04/24
/> * قطعنامه هسته ای هفته آینده به سازمان ملل ارسال می شود یک مقام دولت اوباما گفت: قطعنامه شورای امنیت که مربوط به تصویب دوره زمانی توافق هسته ای ایران است هفته آینده به شورای امنیت ارسال خواهد شد. وی افزود: پیش نویس این قطعنامه که توسط آمریکا نوشته شده است و رای مثبت اعضا را که در مذاکرات ایران و 1+5 شرکت کرده بودند، دارد هفته آینده به سازمان ملل ارسال خواهد شد. این قطعنامه درواقع برای
تأثیر توافق بر سبزی فروشی محل!/طنز
آمریکا برا تحصیل، رفت همه پولاشو از وکیله گرفت، دیگه ایران و آمریکا فرقی نداره که! آقامونم رفته دلار می خره و می فروشه. صبحی زنگ زد گفت بیست هزار تومن سود کرده! یه دو ساعت دیگه وایسه پول یه روز مرخصیش درمی آد. تو چی؟ بچه ها چطورن؟ - من که پیش پای شما رفتم کلاس زبان انگلیسی فشرده ثبت نام کردم. پسرم رو هم امروز بردمش دانشگاه سر کوچه ثبت نام کردم، دیگه زشته بعد توافقات این مملکت دکتر مهندس نداشته
خواننده هایی که توافق هسته ای را تبریک گفتند
موسیقی پاپ، اعلام کرد: ایران عزیز ایران سرفراز. بعد از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده امروز خبرهای خوبی شنیدیم. واقعا باید به تیم مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی وزیر امور خارجه عزیزمون خسته نباشید و تبریک گفت. البته ناگفته نمونه واقعا حمایت تمام کمال مردم عزیز کشورمون و اعتمادشون به تیم مذاکره کننده هم تاثیر قابل ملاحظه ای در حصول این توافق داشت. پیروزی در مذاکرات هسته ای بر همگان مبارک باشه .
مردمی جامانده از زیارت حرم بهشتی امام رضا(ع)
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، گامهایش را کوتاه می کند، می ایستد و لبهایش صلوات خاصه را تلاوت می کند اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی، الامام التقی النقی ... . سپس گوشی همراه خود را مقابل ایوان طلا می گیرد و به فردی که آن سوی خط تلفن است، می گوید: امام رضا(علیه السلام) داره صداتو می شنوه، باهاشون حرف بزن و صدایی لرزان و محزون کلمات را در فضا پراکنده می کند: سلام، امام خوبیها
طنز؛ توافق هسته ای با گزارش جواد خیابانی!
جمهوری بوده و این یعنی ظرفیت رییس حمهوری رو داشته ولی الان رییس جمهور نیست ولی دوست داشت باشه * حالا پانزده روز و بیست و سه ساعت و پنجاه و نه دقیقه از آغاز دور آخر مذاکرات گدشته، نه دیگه الان باید بگیم شانزده روز! * پنج به علاوه یک، همون سه به علاوه سه هست! * ظاهرا کار در اون گوشه بالکن گره خورده و هیچ نشانی از توافق نیست و ... بله، توافق شد! * گفته میشه که
بازارها پس از توافق
منصفانه است که دارندنرخ دلار بانکی را به نرخ ازاد ارز نزدیک می کنند .لا اقل می توانستند میانگینی از این دو را در نظر بگیرند،تا شاید کمی ارامش روانی در مورد قیمتها در مردم ایجادشود. باتوجه به: 1- حصول توافق نهائی هسته ای و تزریق دلارهای بلوکه شده به اقتصاد ایران و بدنبال آن افزایش تورم وهمچنین پایان دوره انتظار وتردیدمتقاضیان مسکن وهجوم آنها برای خرید 2- افزایش 10تا 15 درصدی
انتشار فایل صوتی آخرین بگو مگو های قبل از توافق/ 180 درجه اختلاف دو روایت از یک توافق
دونم شما اینور اروپایی ها چرا اسم هاتون اینجوریه! اون از نخست وزیر سابق ایتالیا، این هم از تو. خخخ. موگرینی: بس کنید دیگه. یه خانم محترم اینجا نشسته، خجالت بکشید. کری جان، الان دردت چیه توافقنامه رو امضا نمی کنی؟ جان کری:من کرم؟ والا منم پایه توافق هستم اما این نتانیاهو رو چیکار کنیم؟ این سکته می کنه خبرِ توافق رو بشنوه ها. می شناسمش، طبعش هم بلغمی مزاجه، بفهمه دل و
توافق توافق
داد زده و گفته یک ایرانی رو تهدید نکنید، بعد با همین یک جمله دلواپس ها از دلواپسی درآمدند و عکس ظریف را گرفتند دستشان و کوچک زاده هم عکس ظریف را گذاشت تو اینستاگرام و نوشت ایرانی باغیرت و خلاصه ظریف یکهو اوکی شد. درواقع دلواپس ها از اول می گفتند خواسته شان چیست، ظریف از همان اول یک روزدرمیان دوتا داد می زد. چه کاری بود؟ حالت 50-50: اما سرانجام حالت پنجاه- پنجاه توافق شد که حالت پنجاه – پنجاه
امروز روز بیانیه مشترک بود؛ 2ماه دیگر روز توافق
ای از دیپلمات های ایران اقتصادانان ایرانی و همچنین دانشمندان هستة ای ادامه پیدا کرد روز های اولیه مذاکره طرف مقابل ما به ما می گفت در دوران محدودیت که این دوران امروز هشت سال در توافق تعیین شده در آن محدود ایران فقط صد سانترفیور داشت بعد رسیدند به هزار و بعد از مقاومت های فراوان آخرین حرفی که می گفتند دیگر قابل تغییر نیست 4 هزار و امروز در صورتی توافق حاصل شده که بیش از 6 هزار باقی خواهند ماند
توییت هایی برای توافق
محبوب پایتخت هم عکسی از خود و همه عوامل سریال منتشر کرد که یک جعبه شیرینی ناپلئونی در دست دارد و رو به دوربین شیرینی تعارف می کند. تنابنده برای توضیح این عکس نوشته است: هسته ای مبارک بفرمایید ناپلئونی. در شبکه اجتماعی پرطرف دار فیس بوک کاربران زیادی درباره توافق هسته ای نوشتند. برخی خوشحالی خود را بروز داده و برخی تحلیلشان از این رویداد مهم را نوشته اند. برخی از دلایل شادی شان گفتند و برخی دیگر از
ظریف واس ماس!
ورزش، سینما و موسیقی نیز بیشتر شده و حتی جوانان این مرد را دوست دارند. واکنش تعدادی از ورزشکاران به توافق وین را در ادامه می خوانید. سوشا مکانی: خداوکیلی تو رو باید بغل کرد. بیا قهرمان. مرسی که هستی. پیام صادقیان: مرد روزهای سخت، خسته نباشید. محمدرضا خانزاده: با سپاس و خسته نباشید فراوان خدمت همه مسئولین و آقای ظریف. مرسی. علیرضا دبیر: به امید
واکنش جالب ایرانی ها به توئیتر فارسی نتانیاهو +عکس
. اولین توئیت با غلط املایی اولین متن او درباره لغو تحریم ها اینگونه نوشته شده است: خامنه ای گفته است ایران باید فارق از توافق با آمریکا مبارزه کند، در حالی که روحانی تظاهرات ابراز تنفر را رهبری می کند. در مطالب بعدی هم ایران را به ساخت بمب هسته ای متهم کرده است: با ادامه ی نمایش سازشپذیری با ایران راه رسیدن ایران به بمب اتمی هموار شده و میلیارد ها دلار برای تروریسم
طنز/ افشای آخرین بگومگوهای قبل از توافق!
قورباغه پرت نکنین وسط بحث. دیگه واقعاً دارید اعصاب من رو خرد می کنید. اشتاین مایر (وزیر خارجه آلمان): آبجی جدیداً خیلی بی اعصاب شدی ها. بالاخره مذاکراته دیگه. قبلاً صبورتر بودین. در این لحظه فابیوس و اشتاین مایر پچ پچ می کنند: فابیوس: حق داره خب اعصابش خرد شه. سه هفته س الان خونه و زندگیش رو ول کرده اومده اینجا. اشتاین مایر: خخخخخخخخخخخخخ. ای لعنت به اون بعد
قیمت خودروهای داخلی کاهش نمی یابد
محمدرضا نعمت زاده در ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت : برخی پس از توافق هسته ای نگران هستند که واردات افزایش یابد. ممکن است واردات هم افزایش یابد اما این افزایش در حوزه زیربنایی و سرمایه گذاری خواهد بود. وی در ادامه افزود: ما نه تنها به دنبال افزایش سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی، فلزات گرانبها و ذخایر مواد کانی مثل فولاد، سرب و آلومینیوم هستیم، بلکه افزایش تعامل با دنیا در حوزه
گزارش مرکز آمار از افت بخش مسکن
کارش باز میشه احساس مثبت بودن میکنم . دوست عزیزم شما با سرمایه گذاری تو بانک که اسم دیگه ای هم داره آیا این احساس خوب رو تجربه میکنید ؟ خواهش میکنم دوستان با مثبت و منفی قضاوت کنند . قربان گردم این نظر را فرشاد دلال که تازه از شالی کاریش فارغ شده داده واینقدر هم ارزش نداره که براش پاسخ بزاری!!!! maskan mord دوستان حالا که بعد از توافق هسته ای حدود قیمت روز املاک
ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما (54)
سلطانی ) : سلام خیلی خانومی که هوای شهرام رو داشتی آبرو ریزی نکردی. سحر (میترا حجار ): تو خیلی خانمی که نزاییده مادر شدی ! صورتی | فریدون جیرانی تو زندگیم همیشه منتظر بودم که خدا، از یک جایی وارد زندگیم بشه، ولی اون هیچوقت نیومد ؛ البته سرزنشش نمی کنم ، اگر منم جای اون بودم خودمو قاطی همچین چیزی نمی کردم ! جایی برای پیرمردا نیست | No Country for old men
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (141)
خوشحالی. 10. دیروز یه دکتر ادبیات تو رادیو گفت امیدوارم ایرانیان نیوشا با بهره جستن از نیاکان سترگشون هماره گل لبخند بر لبانشان باشد، مجری برنامه گفت: انشالله. 11. وقتی لیست تحرمهایی که برداشته میشه رو میبینم مثل اون یارو میشم که رفت عریضه بنویسه یهو زد زیر گریه که من انقد بدبخت بودم نمیدونستم. 12. جناب اقای روحانی عزیز بابت توافق هسته ای متشکریم درسته سرت
ظریف کاپیتان ایران بود ... دمش گرم که کار رو درآورد
. بذار هر کاری می خوان بکنن. من همیشه پرسپولیس رو دوست دارم و همیشه دعا کردم پرسپولیس نتیجه بگیره. اما هنوز هم اتفاق خاصی نیفتاده. باشگاه نه اسپانسر دارد و نه پول. مهم ترین چیز هم همین ها هستن. وقتی پول نباشه چه فرقی داره که علی پروین سر کار باشه یا یه نفر دیگه. اول باید این چیزا رو درست کنن. اگه به جای اون مزایده های سر کاری به این چیزا می رسیدن و یه کاری برای باشگاه انجام می
ناخوش خر خورده/شادی در اردوگاه دلواپسان/بورس در انتظار تدبیری ظریفانه
/> روز گذشته پس از 12 سال شاهد حل و فصل بزرگترین چالش و معضل اصلی اقتصاد کشور یعنی دستیابی به توافق هسته ای و رفع تحریم ها بودیم. بر اساس گزارش بورس نیوز ، اجازه بدید علت و دیدگاه کارشناسان بازار سرمایه در خصوص اتفاق امروز بورس را در قالب شرح یک ضرب و المثل قدیمی توضیح بدهیم. یک حکیمی بود که پسرش از آب و گل درآمده بود و درسی خوانده بود و جناب حکیم باشی برای اینکه فوت و فن