سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۵

مصرف برق در آذربایجان غربی به بیشترین میزان خود رسید

حمید کاظمی کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از افزایش میزان مصرف برق در آذربایجان غربی طی روزهای گذشته خبر داد و اظهار داشت: بیست و یکم تیرماه مشترکان آذربایجان غربی بیشترین میزان مصرف برق را در سال جاری داشتند. وی با بیان اینکه با گرم شدن هوا شاهد افزایش میزان مصرف برق در استان هستیم، تصریح کرد: پیک مصرف برق استان بیست و یکم تیر ماه که گرم ترین روز سال برای مردم ارومیه و برخی شهرهای دیگر استان بود میزان مصرف برق در این استان رکورد خود را شکست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)