سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۳

تیم ملی هندبال بانوان 13 مرداد راهی آلماتی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس ، سیزدهمین دوره مسابقات هندبال دختران جوان آسیا 15 تا 23 مردادماه به میزبانی آلماتی برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات 7 تیم حضور دارند قرار شد مسابقات به صورت دوره ای برگزار شود. تیم های ایران، کره جنوبی، چین، ژاپن، قزاقستان، ازبکستان و تاجیکستان در این رقابت ها حضور خواهند داشت. ملی پوشان کشورمان تا فردا در اردوی تبریز هستند و آخرین اردو از دوم مرداد در تهران آغاز می شود. این مرحله از اردو تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)