پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آفتاب نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳

اوباما امشب کنفرانس خبری برگزار می کند

آفتاب : واحدمرکزی خبر نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه (امروز ) درخصوص جمع بندی مذاکرات هسته ای با ایران و نتایج آن ،کنفرانس خبری برگزار می کند. به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از سایت یاهو ، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید دیروز گفت باراک اوباما قرار است روز چهارشنبه در این خصوص در ساعت یک عصر به وقت محلی واشنگتن و ساعت هفده به وقت گرینویچ( حدود بیست و یک و سی دقیقه به وقت تهران ) سخنرانی کند. اوباما پس از سخنرانی به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)