سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۷

آژانس ممکن است از دستگاه های اطلاعاتی یا مخالفان نظام ایران کمک بگیرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، توماس شیی از بازرسان سابق آژانس بین الملل هسته ای در سخنانی ادعا کرد که آژانس بین المللی هسته ای ممکن است از سرویس های اطلاعاتی یا مخالفان نظام ایران برای شناسایی مکان های سری ایران کمک گیرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه توماس شیی در توجیه این ادعا افزود: اگر تهران تاسیسات مخفی جدید بنا کند، شاید آن ها را در شهرهای مختلفی پنهان کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)