پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۰

ایران ملزم است دسترسی های درخواستی را ارائه کند

به گزارش پایگاه خبری بی باک به نقل از فارس ، سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید بر اساس توافق صورت گرفته در وین، ایران ملزم است دسترسی های لازم را به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کند. ایران و گروه موسوم به 1+5 روز سه شنبه بر سر سندی موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به توافق رسیدند. این سند قرار است پس از تائید از سوی نهادهای قانونگذاری و نظارتی در ایران و آمریکا، اجرایی شود. ایران ملزم به ارائه دسترسی های لازم است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)