سایر خبرها
سازی در زمینه تفکیک زباله، تنها 14 درصد از مردم در کلانشهرها نسبت به تفکیک زباله از مبدأ اقدام می کنند و در شهر تهران این مهم کمتر از پنج درصد است و اگر تفکیک زباله را یک شاخص موفقیت در زمینه خدمات شهری بدانیم باید اعلام کنم که تهران در این زمینه عقب مانده است و وجود پیمانکاران دوره گرد و زباله گردها ناشی از تبعات مدیریت نابسامان است. پلاسکو ناکارآمدی شهرداری در مدیریت بحران را نشان داد
بازگو کند، شاید مسولان در رده های بالا تدبیری اساسی در این راستا بیندیشند، که نه مردم ناراضی باشند و نه گزندی به بناهای تاریخی وارد شود. با توجه به اینکه همه می دانند هدف از حفظ میراث، بهره برداری مردم از آن است. مکان هایی که استفاده فرهنگی ندارند تخریب و بازسازی شوند احمد مولودی یکی از ساکنین محله دروازه میدان شهرستان ابرکوه که قدمت بیشتری نسبت به محلات دیگر دارد، در گفتگو با
زباله می داد و تعفن پا به فرار گذاشتند؛ به سمت در آهنی که به بیابان راه داشت. خاله شبنم را همان جا دیدند، خاله شبنم خانه ایرانی جمعیت امام علی را خواهر نرگس از ماجرا خبردار کرده بود. خاله شبنم بچه ها را داخل خودرو کرد و برد. روایت بچه ها از ماجراهای داخل سوله و آزارهای صاحب کارگاه، مهر تاییدی شد بر کودک آزاری و همه اش سنجاق شد به پرونده ای در پلیس امنیت. از آن ماجرا یک سال می گذرد؛ نرگس
به یکی از گاراژهای خصوصی که در همین زمینه فعالیت می کنند، می سپرند و به ازای هر نفری که در این گاراژها کار می کنند، 800 هزار تومان می گیرند، فرقی نمی کند، کارگر کودک 12ساله باشد یا مرد 40ساله. همه یک قیمت دارند. هر منطقه گاراژهای مخصوص به خودش را دارد، مثلا پیمانکاری که در مزایده منطقه 6 برنده شده، زباله های آن منطقه مال خودش است، تفکیک اش را می سپرد به یکی از گاراژها و به این صورت کاسبی اش شروع می
زمین باشد. از آن روز ها تاکنون چهار سال می گذرد... . 3 - امیدوارم مهندس محمود حجتی چهار سال دیگر بر صندلی وزارت جهاد کشاورزی بنشیند و برای کشاورزان، دامداران، عشایر و بازرگانان عرصه میوه و تره بار، گلخانه داران، صاحبان صنایع تبدیلی و دیگر وابستگان به بخش کشاورزی، از جمله نیروهای زحمتکش شاغل در وزارتخانه، تمشیت امور کند. در این صورت، راه مزرعه تا سفره مردم را هموار تر و افزایش نیاز های
هر صورت فرمانده های خودمان که مسئول آموزشی ما هم بودند و همراهمان بودند، آن ها را متقاعد کردند که مهدی می تواند. این شد زمینه ای برای ورود ما به منطقه. به محض اینکه اعزام شدیم، در پادگان شهید بهشتی اهواز یادم هست که خیلی سفت و سخت گرفتند اما بالاخره مجاب شدند. در هر حال ماندگار شدیم به لطف خدا. یادم هست که برای بچه های زیر 18 سال خیلی سخت می گرفتند اما من به واسطه دو سال فعالیت زیاد در
/> شهروند در بخشی از گزارش اجتماعی خود از پشت پرده زباله گردی کودکان نوشت: برخی از پیمانکاران شهرداری برای هر نفر که در گاراژهای تفکیک زباله کار می کند، 800 هزار تومان از صاحبان گاراژ ها پول می گیرند. این پول را زباله گرد ها نمی دهند، صاحبان گاراژ ها می دهند و در مقابل زباله ها را با قیمت پایینی از این بچه ها می خرند. کارگران اغلب 10 تا 12 ساله هستند و روزی تا 60 کیلو زباله تفکیک شده را جمع می کنند و
در این بیمارستان تفاوت رفتاری دارند. یک مادر مهربان و صبور بود و دیگری با فرزند دو یا سه ساله اش با تندی برخورد می کرد. مادرانی بودند که با فرزندان نوجوان خود پرخاشگری می کردند. یادم است که یک روز به بچه ها گفتم قصه همه شما شبیه به هم است؛ اما چرا هر کدام داستان متفاوتی دارید. هیچ وقت فکرش را نمی کردم که روزی بتوانم تمام قصه های مادران و بچه ها را به صورت کتاب در بیاورم. و باز هم داستان رضاوسعید
خراسانی شیما خراسانی شیما خراسانی شیما خراسانی روبه روی در ورودی، دو پله از جنس سنگ مرمر ما را به مهمانخانه دعوت می کند. طرف چپ، یک نیم ست کلاسیک به همان سبک بوفه و در سمت مقابلش هم یک نیم ست کلاسیک زیبا و ظریف، ولی ساده، پذیرای مهمان هاست. دو تک صندلی با نقوش منبت مینیاتوری پشت به پنجره قدی با پرده های رسمی، فضای دنج دونفره ای را به وجود آورده اند. ابتکار
و هر ماه با پرداخت 300 هزار تومان شارژ می شوند تا کودکان اجازه ی کار در محلات و مناطق را داشته باشند و به این ترتیب افرادی مربوط به شهرداری و پیمانکارانش، این کودکان را کنترل می کنند تا افراد دیگری وارد کار نشوند. بازدید از کودکان زباله گرد و تهیه گزارش الوندی، وزارت کار را مسوول پیگیری وضعیت کودکان زباله گرد ایرانی دانست و اعلام کرد: حدود دو ماه پیش برای بازدید به مکانی