دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۴

تکذیب بهره برداری شهرداری از دختران زباله گرد

روزنامه شهروند: برخی از پیمانکاران شهرداری برای هر نفر که در گاراژهای تفکیک زباله کار می کند، 800 هزار تومان از صاحبان گاراژها پول می گیرند. این پول را زباله گردها نمی دهند، صاحبان گاراژها می دهند و در مقابل زباله ها را با قیمت پایینی از این بچه ها می خرند. کارگران اغلب 10تا 12ساله هستند و روزی تا 60کیلو زباله تفکیک شده را جمع می کنند و تحویل صاحبان گاراژها می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط