سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۷:۲۱

ابتلا به این بیماری ها باعث بد بویی دهان می شوند

دکتر جابر یقینی یک متخصص جراحی لثه در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون دلایل بد بویی دهان گفت: عوامل سیستمیک مانند بیماری های گوارشی بر ایجاد بد بویی دهان در افرادی که دچار بیماری های تنفسی هستند و در ناحیه حلق، نای و سینوس ها با مشکل مواجه هستند بیشتر دیده می شود. وی ادامه داد: ابتلا به انواع بیماری های کلیوی، کبدی و یا حتی بیماری قند خون در ایجاد بد بویی دهان موثر هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط